Jeg stinker svette

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
under armene. Og uansett hva jeg gjør eller bruker så stinker det! Skikkelig svettelukt. Jeg kommer ut av dusjen, det lukter, med og uten deodorant, forskjellige merker av deodorant... Bynte noen uker før fødselen.

Kan det være pga melkeproduksjonen? Har nye melk og det kom lenge før tulla mi kom.

Andre med samme problemet? Og med en løsning...?

under armene. Og uansett hva jeg gjør eller bruker så stinker det! Skikkelig svettelukt. Jeg kommer ut av dusjen, det lukter, med og uten deodorant, forskjellige merker av deodorant... Bynte noen uker før fødselen.

Kan det være pga melkeproduksjonen? Har nye melk og det kom lenge før tulla mi kom.

Andre med samme problemet? Og med en løsning...?

Jeg stinker og under armene. Riktig nok er jeg fresh en time eller to etter dusjing, men så er det tilbake igjen. Føler at det ødelegger klærne mine :-(
Jeg har slutta å amme da, men stinker for det...

Jeg tror det er hormonforandringene i kroppen som forårsaker dette. Har samme problem selv. Synes jeg lukter "annen" svette nå enn før også... Fullammer, og de sier jo man kan svette litt ekstra av det. Har ingen gode tips - men tar gjerne imot om noen andre finner en løsning! :p

har ikke problemet at det lukter under armene.. men "down there" lukter det.. går ikke med trange bukser elr silkeundertøy så skjønner ikke hva det kan være :( er ikke bare å ta på deodrant heller :o tips mottaes med takk!

har ikke problemet at det lukter under armene.. men "down there" lukter det.. går ikke med trange bukser elr silkeundertøy så skjønner ikke hva det kan være :( er ikke bare å ta på deodrant heller :eek: tips mottaes med takk!

Deodorant der nede ja :-P hahaha ;) sorry at jeg ler :)

Lukter litt der å ja, men heldigvis ikke så mye :)

har ikke problemet at det lukter under armene.. men "down there" lukter det.. går ikke med trange bukser elr silkeundertøy så skjønner ikke hva det kan være :( er ikke bare å ta på deodrant heller :o tips mottaes med takk!
Bomullstruse og talkum kan gjøre susen litt i forhold til svette hvertfall :) om det lukter innvendig så kjøp deg sånn multigyn eller lignende fra apoteket, min gynekolog anbefalte meg den da jeg spurte.

Hadde det problemet da jeg fortsatt ammet og pumpet, men nå er det ikke like ille mer. Tror nok det er mye med hormoner å gjøre

Back
Topp