Trulte74 Forumet er livet 23 Aug 2006 #3 Exen min drakk melk, skjønte det aldri men det hjalp for han.
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 23 Aug 2006 #4 Salte chips[:)] det hjalp mot kvalmen da jeg var gravid, iallefall..
buster Forumet er livet 23 Aug 2006 #5 Cola funker bra ja!![:D] Og melk har jeg også hørt! Lurer på om det er fordi det nøytraliserer syren i magen..? God bedring uansett HannaC!!!![;)]
Cola funker bra ja!![:D] Og melk har jeg også hørt! Lurer på om det er fordi det nøytraliserer syren i magen..? God bedring uansett HannaC!!!![;)]
Trulte74 Forumet er livet 23 Aug 2006 #6 ORIGINAL: Mrs J. Reisesyketabletter(postafen) cola tørre kjeks Kenneth sier også melk[&:] Kanskje det er en manneting med melk.... Har aldri prøvd det selv, det siste jeg har lyst på når jeg spyr!
ORIGINAL: Mrs J. Reisesyketabletter(postafen) cola tørre kjeks Kenneth sier også melk[&:] Kanskje det er en manneting med melk.... Har aldri prøvd det selv, det siste jeg har lyst på når jeg spyr!
snusken Forumet er livet 24 Aug 2006 #8 Jeg ser du fikk mange fine tips i går! Hva prøvde du? Hjalp det? Håper du er MYE BEDRE i dag!!
Lucki83 Gammelt medlem VIP 25 Aug 2006 #9 ORIGINAL: snusken Jeg ser du fikk mange fine tips i går! Hva prøvde du? Hjalp det? Håper du er MYE BEDRE i dag!! Signerer og dytter...
ORIGINAL: snusken Jeg ser du fikk mange fine tips i går! Hva prøvde du? Hjalp det? Håper du er MYE BEDRE i dag!! Signerer og dytter...