Jeg spyr av folk!

Lush

Forelsket i forumet
Og mattilsynet!!!
At det går ann å være så jævla treige!
Er en dame som har hatt 3 katter hun ikke har tatt vare på, og folk har vært i kontakt med mattilsynet og politiet for å få hentet ut de 2 siste kattene (1 har blitt reddet).
Den ene av de to pusene som var igjen var gravid.
Mattilsynet gikk endelig med på å hente ut de to siste i morgen.
Men litt for sent, den gravide katten har født, og dama KASTA kattungene ut i hagen!!!!
1 døde, 2 overlevde.

At det går ann!

Huff at folk kan gjøre sånn, og hvorfor har vi ikke dyrepoliti her i norge... Det trengs

smama skrev:
Huff at folk kan gjøre sånn, og hvorfor har vi ikke dyrepoliti her i norge... Det trengs

Det trengs ja! Jobber hos veterinær, og vi får x antall telefoner om både dyremisshandling og dårlig hold av dyr hvert år, og det eneste vi kan gjøre er å henvise til Mattilsynet eller Politiet.
Blir så frustrert!

Helt ufattelig at det finnes så grusomme "mennesker"! De er så lite verdt i mine øyne! Blir så trist på dyrenes vegne 

Og JA til dyrepoliti!!!

Nei?? Fyfader altså. Sjuke kvinnemenneske. Håper at resten av katten vil klare seg og får nye hjem. Synd at ofte sånne folk skaffer seg nye dyr igjen etter at de "gamle" er tatt.

Grusomt at noen gjør slikt med dyr :(

LillianneLie skrev:
Helt ufattelig at det finnes så grusomme "mennesker"! De er så lite verdt i mine øyne! Blir så trist på dyrenes vegne 

Og JA til dyrepoliti!!!

Er det mulig å ha så lite respekt for levende vesen?
Lurer på hva slike folk tenker om andre mennesker, har vi like lav verdi i deres øyner?

Jeg blir kvalm!

LillianneLie skrev:

Og JA til dyrepoliti!!!

Sign

Huff, syke folk:(( men er det virkelig Mattilsynet man kontakter ved mistanke om dyremishandling??! Hadde jeg aldri tenkt på...

1980 skrev:
Huff, syke folk:(( men er det virkelig Mattilsynet man kontakter ved mistanke om dyremishandling??! Hadde jeg aldri tenkt på...

Ja det er mattilsynet. Som igjen kontakter politiet om de syns det trengs. Men det dessverre alt for ofte de ikke tar ting alvorlig nok, før det er for sent. Hender også at de som blir sendt ut til saker kjenner de som de skal sjekke opp, og de lar dem slippe unna med advarsel, i saker der dyrene helt klart burde vært tatt fra eier. Vet ikke hvordan det er i resten av landet, men jeg syns de gjør en alt for dårlig jobb her i Vestfold.

Alt for lett for folk å få husdyr... Er så mange tilfeller hvor husdyrene ikke har det greit fordi eierne ikke tar ansvar eller har sjekket ordentlig opp i ting før de skaffer seg disse husdyrene...

Håper det kommer en konsekvens for disse menneskene!!!

Back
Topp