Jeg sprenges!!!

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
ImageUploadedByBV Forum1406288715.540420.jpg

Må bare syte litt her!!! Herregud å forstoppa og oppblåst jeg er!!! Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan få igang systemet? Tørr ikke spise mere mat nå, for ingenting kommer ut :( Og jeg kan ikke vise meg blandt folk idag, for da blir jeg busta med en gang ihvertfall!

❤️ Mars 2015 ❤️

Oioioi! ta deg en skål med havregryn! Ha i en dl linfrø og 1-2 ss fiberhusk (også kalt psyllium husk). Setter fart på min mage ihvertfall! Ellers er det kanskje på tide med miniklyster?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Spis svisker.. Det funker på sykehjemmet på de gamle hehe :P Hvor langt på vei er du?

Papaya skal være godt for både forstoppelse og diaré. Eller kiwi. Eller som de sier linfrø og svisker.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 69867

Må bare syte litt her!!! Herregud å forstoppa og oppblåst jeg er!!! Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan få igang systemet? Tørr ikke spise mere mat nå, for ingenting kommer ut :( Og jeg kan ikke vise meg blandt folk idag, for da blir jeg busta med en gang ihvertfall!

❤️ Mars 2015 ❤️
Oj stakkar deg :o

♡02.03.2015♡

Slik ser jeg også ut :( ikke morsomt.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Oi! Jeg har også stor mage, men er heldigvis ikke forstoppa. Jeg trodde jeg skulle bli forstoppa, så jeg var føre var og kjøpte lactulose. Tror kanskje jeg hadde forsøkt med det. Der er det en dose du skal ta når du har blitt forstoppa og en vedlikeholdsdose for å holde systemet i gang når "proppen" er kommet ut.

Masse lykke til!!! Slikt er vondt:(

Kaffe setter alltid fart på systemet mitt. Ellers er det vel svisker og fiberrik mat som skal være tingen :) Pass på å få i deg nok drikke iallefall. En forstoppet mage blir ikke mindre forstoppet dersom den ikke blir tilført noe væske :) Håper det reskt blir bedre!

Kjøp lactulose/duphalac på apoteket. Det går fint for gravide å ta. Ta et lite beger (15-20 ml) daglig, så slipper du problemet igjen. Kan gjerne ta litt ekstra idag så du får fart på sakene. Dette er ikke avføringsmiddel, men det smører tarmen, siden gravide ofte har problemer med magen på grunn av hard mage. Ellers er det lurt å spise fiberrik mat og drikke biola :-)

Rosiner har samme effekt som svisker, men smaker bedre :P

70/30 pærekultura og duphalac! ;) Da får du fart på magen! Uff, vondt og slitsomt å gå sånn :(

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Samme som meg. Er også fælt oppblåst, og kommer ikke ordentlig på do

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Fikk i meg duphalak.. Hjelper littegranne ihvertfall. Er 8 uker idag, og pappa skjønte det igår, så da ble han førstemann som fikk vite det gitt! Takk for mange gode tips. Har kjøpt inn svisker også, satser på at de hjelper... Før funka kaffe, men må jo kutte ned på den.!

❤️ Mars 2015 ❤️

Fikk i meg duphalak.. Hjelper littegranne ihvertfall. Er 8 uker idag, og pappa skjønte det igår, så da ble han førstemann som fikk vite det gitt! Takk for mange gode tips. Har kjøpt inn svisker også, satser på at de hjelper... Før funka kaffe, men må jo kutte ned på den.!

❤️ Mars 2015 ❤️
Hva ble du avslørt på?

♡02.03.2015♡

Slutta å røyke, ville ikke ha øl, "har vokst" som de så fint sier ! Hehe :)

❤️ Mars 2015 ❤️

Du må ikke glemme å drikke mengder vann hver dag, så slipper du forstoppelse. Holder avføringen fuktig!!! :-) spesiellt hos oss gravide!!:-)

Det er ekstra viktig med masse vann når du tar duphalac. Drikker du for lite kan den ha motsatt effekt..... Da blir den som lim i stedet for å smøre.. :-/

Back
Topp