Jeg spotter... :(

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Spotter foreløpig brunt, men har skikkelige menssmerter og de er konstante.. Var akkurat slik det startet forrige SA også :(

Huff... men prøver å ikke ta det så tungt da det er mye å se frem til denne sommeren med leilighetskjøp og ferietur.. Vi prøver igjen til høsten :)

Uff:( Kan fortsatt være ett lite håp om att du ikke mister da. Men så bra du har mye å se frem til i sommer:)

Satser på at det går bra! Har du snakket med legen din? Vet at de ofte tar blodprøver ved spotting og/eller blødning for å se om hCG-nivået stiger som det skal... en venninne av meg opplevde dette... Ellers så har jeg lest atdet er mange som opplever slike småblødninger og menssmerter i svangerskapet uten at det er farlig. Men skjønner veldig godt at du er nervøs. Jeg mistet i januar og hvis det klaffer denne gangen (IKM 12.05) så kommer jeg nok ikke til å senke skuldrene helt på en god stund... Og selv om jeg ikke har testet positivt enda så holder jeg pusten hver gang jeg skal på do! Krysser fingrene for deg!!!

Krysser fingrene for deg, og håper på at spiren klamrer seg fast!

Tusen Takk alle sammen :) Det hjelper selvom håpet ikke er så stort akkurat nå :/ Kjenner disse smertene litt for godt igjen

Satser på at det går bra! Har du snakket med legen din? Vet at de ofte tar blodprøver ved spotting og/eller blødning for å se om hCG-nivået stiger som det skal... en venninne av meg opplevde dette... Ellers så har jeg lest atdet er mange som opplever slike småblødninger og menssmerter i svangerskapet uten at det er farlig. Men skjønner veldig godt at du er nervøs. Jeg mistet i januar og hvis det klaffer denne gangen (IKM 12.05) så kommer jeg nok ikke til å senke skuldrene helt på en god stund... Og selv om jeg ikke har testet positivt enda så holder jeg pusten hver gang jeg skal på do! Krysser fingrene for deg!!!

Jeg har ikke snakket med legen min enda, skal dit i morgen for å måle hcg på nytt siden ikke g.testen der slo ut.. så får se :)

Dette var ikke gode nyheter!! :( lykke til i morgen!! Klem <3

Lykke til imorgen!

Menssmerter er jo vanlig, og spotting kan forekomme uten at det dr farlig. Krysser fingrene og håper på det beste for deg!!! :)

Da har jeg vært hos legen og testen der slo ut negativt igjen.. Noe den nå ikke burde gjøre :( De tok nye blodprøver og jeg får svar på mandag.. Spotter litt enda og alle symptomer er borte :( De virka ikke så optimistiske hos legen heller.. Nå blir det prøvepause frem til jeg vet hva som skjer med jobbsituasjonen min, og tilleiligheten vår er pusset opp!

Huff dette var ikke noe greit :( sender deg en STOR klem fra den regnfylte sørlandskysten jeg!

Legen ringte nå og fortalte om resulatene fra mandag og HCG lå på 19.. Noe som er veldig lavt :/ Noen som har erfaring?

Back
Topp