Jeg spiser og spiser!!!

spindel

Glad i forumet
Huff,  jeg spiser og spiser, og aner virkelig ikke hvor dette kommer til å ende!! hehe.. Måltidene har liksom blitt dagens høydepunkt, for da kan jeg gå ned, og da får jeg sett litt folk, og da får jeg brukt internett litt [:D] MEN, jeg spiser jo som en HEST for liksom å drøye tiden, og i og med at jeg ikke rører meg en millimeter imellom måltiden, er det ikke lenge igjen til jeg ser ut som en HVAL altså..

huffihuff, men, men.. SÅ lenge alt er bra med bebisen skal jeg vel klare noen ekstra kilo, thihi [;)]

Vet hvordan du har det! Spiser mye jeg også, men det verste er at det jeg spiser er så fryktelig usunt.... HAr alltid vært ganske nøye med hva jeg putter i munnen, men nå kan jeg spise snop fra jeg står opp til jeg legger meg[;)]

Akkurat nå har jeg faktisk sendt mannen ut for å kjøpe litt godterier[:D]

Min kjære skulle ut og kjøre søsteren sin nå, og jeg ba han kjøpe med potetgull til meg. Så sier han "jamen, vi har vel popcorn i skapet?"
HALLLLLOOOO! Salt potetgull er slettes IKKE det samme som popcorn. Og når jeg vil ha potetgull er det BARE det jeg kan spise. Er det så vanskelig å skjønne?!

Ikke gravid og hormonell, jeg nei..[&:]

Back
Topp