Jeg spiser bare dritt!

Tusen takk :) <3 jeg skal prøve så godt jeg kan å være litt sunn også :) takk for støtte! :)
skulle bare mangle. Jeg levde i 6 mnd på utelukkende tørr kneip og salami med vesla mi. jeg hadde ikke noe annet valg. jeg orket ikke noe annet. du kan jo tenke deg det etegildet jeg gikk på etterpå, når jeg ikke var kvalm mer! *ler*
 
Sånn var jeg og i starten da jeg bare var kvalm. Spiste bare junkfood og godteri når jeg ikke var kvalm. Hmm prøv å lage liittt sunnere fet mat hjeme som nachos quesidilla og sånn? Namm
 
Smoothie og juicing!! Det er veldig godt, mettende, sunt - og smaker ofte som godteri :-D absolutt verdt det uten å få dårlig samvittighet!
 
Smoothie og juicing!! Det er veldig godt, mettende, sunt - og smaker ofte som godteri :-D absolutt verdt det uten å få dårlig samvittighet!
Ja jeg har hatt veldig lyst til det, for har både smoothie maskin og juice maskin :) foreløbig har jeg ikke gjort det fordi det blir så mye å vaske opp etterpå, men jeg har litt på følelsen at formen er påvei oppover litt, så da blir det sikkert ikke krise med litt oppvask :p
 
Ja jeg har hatt veldig lyst til det, for har både smoothie maskin og juice maskin :) foreløbig har jeg ikke gjort det fordi det blir så mye å vaske opp etterpå, men jeg har litt på følelsen at formen er påvei oppover litt, så da blir det sikkert ikke krise med litt oppvask :p
Åh den ser jeg :-/ men så bra formen begynner å bedre seg, så blir ting gjerne litt lettere og. God bedring, og lykke til med matlagingen :)
 
Jeg spiste utrolig mye drittmat de første 11-12 ukene denne gangen. Det vises både på mage og vekt, for å si det sånn...:rolleyes:

Men nå som jeg ikke er kvalm og lite uggen lenger, så prøver jeg nå å snu kostholdet gradvis til å bli mye sunnere.

Jeg spiser utrolig mye egg for tiden, helst stekte :p
 
Jeg spiste utrolig mye drittmat de første 11-12 ukene denne gangen. Det vises både på mage og vekt, for å si det sånn...:rolleyes:

Men nå som jeg ikke er kvalm og lite uggen lenger, så prøver jeg nå å snu kostholdet gradvis til å bli mye sunnere.

Jeg spiser utrolig mye egg for tiden, helst stekte :p
Så godt å høre at det ikke bare er meg som har det litt sånn med maten :) nå er jeg vel uke 14, og kjenner at kvalmen er mye bedre på dagen, er gjerne på kvelden den tar seg opp litt :) så ila dagen klarer jeg faktisk nå å spise litt bedre mat ;D
Men føler meg som en ballong selv om vekta ikke har rørt seg noe særlig enda :(
 
Forrige svangerskap var det kun pizzabakeren nr 4-5 som gikk ned hos meg hehehe... Det ble lagt merke til på vekten......
 
hvordan går det med spisingen? :p jeg prøvde meg på stekt ris til frokost, for vi hadde ikke brød. Endte opp med at jeg ble så dårlig av lukta at jeg måtte kjøre på butikken for å kjøpe ferskt brød! (orket ikke vente på at brødet fra fryseren skulle tine! *ler*)
 
Klarer ikke noen form for ris selv så skjønner veldig godt hva du mener. Blir kvalm bare av tanken på ris:shifty::p
 
Klarer ikke noen form for ris selv så skjønner veldig godt hva du mener. Blir kvalm bare av tanken på ris:shifty::p
jeg elsker ris, og klarer det fint, men IKKE stekt ris med hvitløk og egg... *urk*.. det positive er at vesla fikk sunn og god lunsj etter skolen i dag da :p
 
hvordan går det med spisingen? :p jeg prøvde meg på stekt ris til frokost, for vi hadde ikke brød. Endte opp med at jeg ble så dårlig av lukta at jeg måtte kjøre på butikken for å kjøpe ferskt brød! (orket ikke vente på at brødet fra fryseren skulle tine! *ler*)
Takk som spør :) det går faktisk en del bedre :) er fortsatt litt kvalm om morningen og kvelden, og litt var på lukter enda. Men jeg synes at grønt eple er veldig godt om morningen bare for å få i meg noe. Også på dagene kan jeg nesten spise hva som helst! :) når kvelden kommer må jeg bare spise det som frister, for hvis ikke blir jeg så kvalm og klarer ikke spise :p
Synd at risen ikke var noen suksess da, og at du måtte på butikken! :( (for er det noe jeg hater om dagen, er det butikken!)
 
Back
Topp