jeg spør her også jeg...alle gravide ...hjelp

Sarah78

Elsker forumet
Hallo alle heldige gravide damer.....
Jeg bare lurte på hvor tidlig i svangerskapet dere testet positivt?

Noen her som følte seg helt TOM for energi i forkant av en positiv test ?
Jeg fatter ikke hva som skjer med meg...men noen har knabbet energien min fullstendig....så trøtt...

Noen som har erfart noe i forhold til dette ??? *så blir jeg glad*

_____________________________
 
heisann...

jeg selv merket det selv ganske tidlig...
men hjemme testen tok jeg vel rundt i uke 8 tror jeg om jeg ikke husker helt feil...var hos lege i uke 13...

lykke til videre...

klem[:)]
 
Tok ikke hjemmetest jeg. var hos legen da jeg var fem dager over, da var jeg 99 % sikker, ettersom jeg alltid har vært så presis med mensen.
 
takker for svar....[;)]
 
Hadde på følelsen at jeg hadde blitt gravid den dagen jeg ble det og tok derfor testen så fort jeg kunne, dvs. jeg tror det var 10 dager etter unnfangelsen, ev. var det 14 dager, ikke mer. Ble svakt positiv da og tok to tester senere som ble mer og mer positive hvis det går an å si det sånn.... STerkere og sterkere farge på streken iallefall.
 
Jeg tok teseten når jeg var 5 uker og noe på vei og var hos legen rett over 6. Skulle inn til sykehuset derfor motte jeg så tidlig på kontroll.
 
Jeg testet 2 dager etter forsinket mens. Ettersom det var planlagt, håpet vi jo. Men hadde alle pms-symptomer jeg kunne ha, så ingen av oss trodde vel egentlig at det blå krysset skulle komme. Men det gjorde det - nesten med en gang! Jippi!!!! [:D]
 
Jeg testet 1 dag etter forventet mens. Da hadde jeg lenge hatt ømme bryster, fordøyelsesbesvær og ømm i nedre del av magen litt over en uke. Pluss jeg hadde de siste dagene vært trøtt etter jobb. Håper du får en positiv teste
 
Back
Topp