Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det liker viTusen takk [emoji1] Tok en ny test i dag tidlig, og den hadde en hakket sterkere rosa strek [emoji322][emoji1]
Siden testene er litt svake fortsatt tenkte jeg og vente til onsdagen/torsdag med en digital. Har bare 1 hjemme, så må spare den [emoji85][emoji23] Søsteren til samboer og mannen hennes kommer på helgebesøk til oss i helgen, så da får jeg dobbeltsjekket før vi forteller de den gode nyheten [emoji1] Håper da å få 2-3 uker på den digitale. Er nå 4+1
Det er det jeg kaller viljestyrke. Idet jeg fikk noe som LIGNA på to streker heiv jeg meg over den digitale jeg hadde liggende. Haha Og det var fire dager før IKM. Gratulerer så mye
Vill ikke si at du er treg av den grunn. Er mange som får 1-2 da.Da har jeg tatt en digital og det ble 1-2 uker Er vel litt treg med HCG...men jeg er gravid [emoji1][emoji173]️
Vill ikke si at du er treg av den grunn. Er mange som får 1-2 da.
Hurra for digital
Da har jeg tatt en digital og det ble 1-2 uker Er vel litt treg med HCG...men jeg er gravid [emoji1][emoji173]️
Tusen takk Jeg skal se om jeg finner frem til bilder Gratulerer så mye til alle dere som har fått positive tester
Jeg produserer tydeligvis HCG litt tregt, så er godt mulig at jeg er sistemann da ja
Sier de ikke at førstegangsfødende ofte går over tiden? Da blir det i tilfelle et februar barn istedet.