Jeg sniker meg inn til dere

Victoriak90

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
IMG_9588.JPG Hei alle sammen.

Jeg har hatt et håp i et par uker om å flytte inn til dere. Jeg tok en test i forrigårs, blendahvit, en i går, den var forholdsvis blendahvit, men jeg kunne se antydning til en skyggestrek i et visst lys. Jeg ble skuffet og regnet med at det ikke gikk denne gangen, siden Ikm er i morgen og jeg hadde lest om så mange som testet positivt 6,5,4 dager for tidlig.
Men i dag tok jeg en test til, jeg greide ikke å legge ifra meg tanken om at jeg fortsatt kunne være gravid.

Jeg ser tydelige 2 streker, og begge er rosa Svak, men den er der. Er det flere som ser den eller er det innbilning?

Termin 30 januar ifølge terminkalkulator
 
Ser den veldig godt [emoji4] gratulerer og velkommen [emoji7]
 
Ser streken veldig godt jeg også[emoji173] [emoji7] Velkommen hit
 
Herlig! Tusen takk Jeg er utrolig glad! Selv om man ikke tørr å juble helt før man tester litt til. Tenker å ta en digital på onsdagen :)
Samboeren min har vært på jobbreise, og kommer hjem i morgen, så prøver å holde på hemmeligheten til da :) Godt å ha et forum å dele gleden med
 
Velkommen ❤
 
Jeg ser to streker[emoji3] Gratulerer og velkommen hit[emoji5]
 
Så fine streker! Du er gravid, gratulerer så mye!! Og hjertelig velkommen hit :)
 
Grattis! Inne på " våre bilder" og "graviditetstester" kan du jo være med å skrulle litt med testebilder :happy:.

Jeg har termin 29.jan.
Tro om du er siste kvinne inn?

Fortsatt en termindag igjen i jan :joyful:
 
Grattis! Inne på " våre bilder" og "graviditetstester" kan du jo være med å skrulle litt med testebilder :happy:.

Jeg har termin 29.jan.
Tro om du er siste kvinne inn?

Fortsatt en termindag igjen i jan :joyful:

Tusen takk Jeg skal se om jeg finner frem til bilder Gratulerer så mye til alle dere som har fått positive tester

Jeg produserer tydeligvis HCG litt tregt, så er godt mulig at jeg er sistemann da ja:)
Sier de ikke at førstegangsfødende ofte går over tiden? Da blir det i tilfelle et februar barn istedet.
 
Juhu, gratulerer!! Husker selv den svake streken jeg fikk på min første graviditetstest, måtte rope på venninna som satt i naborommet for å bekrefte at jeg ikke så syner ;-) bare en liten vennligsinnet advarsel: ikke ta altfor mange tester, og ikke freak ut om ikke strekene blir tydelig sterkere for hver dag som går. Jeg psyka meg helt ut fordi strekene liksom ikke ble så sterke, men fikk bekrefta på tul at det var liv der inne :D
 
Juhu, gratulerer!! Husker selv den svake streken jeg fikk på min første graviditetstest, måtte rope på venninna som satt i naborommet for å bekrefte at jeg ikke så syner ;-) bare en liten vennligsinnet advarsel: ikke ta altfor mange tester, og ikke freak ut om ikke strekene blir tydelig sterkere for hver dag som går. Jeg psyka meg helt ut fordi strekene liksom ikke ble så sterke, men fikk bekrefta på tul at det var liv der inne :D

Tusen takk! Ja, man tror det nesten ikke før noen bekrefter det
Takk for advarselen. Er lett gjort å freake litt ut av disse testene! Neste graviditet skal jeg prøve å ikke teste før Ikm
En svak strek er fortsatt en strek som de sier. Kan ikke være litt gravid leste jeg et sted. Den er jo litt god
 
Gratulerer såå mye[emoji7]Tydelig rosa strek[emoji7]
 
Back
Topp