Jeg & Snegla har

t0mmelise

Forumet er livet
Kost oss kjempe masse på Egon sammen med Trone i kveld[:D][:D][:D][:D][:D]
For ei hæææærlig dame [:)][:)][:)][:)] Gleder meg allerede til neste gang [;)]

Også bestilte vi oss oreo kake, alle mann.. fikk lurt med oss sneglus også som egentlig ville ha eplekake(Å det skulle hun valgt) FORDI.. vi fikk den bajsne kaka.. ASJ [:'(] MJUK bunn [&o] Og smakløs som snegla sa [>:]

Tronemor sa fra, å vi satt i 1 1/2 time å INGEN rørte tallerknene våre, INGEN kom bort eller noe.. Så da huka Trone tak i ei annen som beklagte og vi fikk pengene igjen [:D]

Men tross alt, a pøøøøørfect day [;)]

Jeppsipepssi, jeg sladrer [:)][:)]

Så bra at dåkker har kosa dåkker. [:)]

Og trasig med den kaka.. Æ skal alge Oreo-kaka i neste uka, og æ glede meg vilt til å spise den! [:D]

hey, du kom meg i forkjøpet! [:D] takk for i kveld jenter, det var kjempekoselig! trone er ENDA NYDELIGERE i virkeligheten enn på bilder. aldeles skjønn, og HERLIG dialekt :D t0mmelise er herlig hun også da, men det visste jeg fra før ;)

Så koslig :-D bortsett fra d med kaka da :-P vil og møt dåkker! ;-)

Det er du å sneglus [;)]
Bein i nasa har dere begge iallefall(mine er knukket) [:D][:D][:D][:D]

Vi er å treffe på LANDSTREFFET 2011 I BERGEN Majanne [:D][:D][:D][:D] Alle mann [:D][:D]

ORIGINAL: Majanne

Så koslig :-D bortsett fra d med kaka da :-P vil og møt dåkker! ;-)

ORIGINAL: t0mmelise

Det er du å sneglus [;)]
Bein i nasa har dere begge iallefall(mine er knukket) [:D][:D][:D][:D]

Vi er å treffe på LANDSTREFFET 2011 I BERGEN Majanne [:D][:D][:D][:D] Alle mann [:D][:D]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Du SKAL på landstreffet, Majanne!!!!! [:D]

så kozli:-) tenker dere koste dere masse:-)

kjipt me den oreo kaka da..

Hehe, søte escuro ;-)

Sååååå koseligt, hørres ut som dåkke hadde ein kjekke kveld[:)][:)][:)]

Å ja, Trone e ei kjempe dama, ingen tvil om det[;)][;)]

EEEEEnig [:)] Nydelig, jordnær og toppers dame [:D]

Håper så mange som mulig blir med på landstreffet [:)][:)][:)]

sååå koselig jenter[:D] godt dere fikk igjen penga da[:D]

Jaaaaa, jeg GLEDER meg masse til å møte deg også en gang junesnuppa mi [:)][:)][:)][:)][:)]

Skal du på LT?

Jaaaaa, jeg GLEDER meg masse til å møte deg også en gang junesnuppa mi [:)][:)][:)][:)][:)]

Skal du på LT?

jaaaaa, meg ÅÅ :D[:D] (til og møte deg) :))

jeg skal på LT vettdu! roadtrip[:D][:D] wææh, bli mojjo.. fylla i bergen by med masse gale jenter[;)]

Hahaha, DET blir bra [:D][:D][:D][:D]

Jeg gleder meg iiiiiihjeeeeeeeeeeel [:D][:D][:D][:D]

Hahaha, DET blir bra [:D][:D][:D][:D]

Jeg gleder meg iiiiiihjeeeeeeeeeeel [:D][:D][:D][:D]

det blir super braa :)) gleder meg masse selv :D

Så bra dere koste dere![:D][:D]

WHAT??? Kan da ikke finne på å servere en sånn oreo[:o][:o][:o][:o][:o] En skam for alle oss oreo elskere[&o][:-][:(] [8D][:D] Godt dere fikk tilbake pengne, og forhåpentiligvis fikk dere nyte en nye og bedre Oreo?[:)][:)][:)][:)][:)]

vi fikk ingen ny oreo kake nei.. MEN.. den tar vi igjen i bergen [:D][:D][:D]
regner med det er noen plasser som serverer god oreo der escuro? [:)][:)]

Åhhh, så GØY!! Kunne virkelig tenkt meg å være med, men ble for stress side vi akurat kom fra syden og jeg hadde jobbehelg! Men er med neste gang[:D][8D] hørtes ut som dere koste dere! ble det sent!?

var vel der ca til 2230.
de måtte ta av tips-pengene for å betale oss 3x90 kroner tilbake for de rævva kakene og syntetiske syltetøyet. god is, da! men, det var som om de visste at kakene var drit, for de kom ikke å henta tallerknene våre da vi var "ferdige".

hørrtes ut så dokke koste dokke masse. [:D][:D][:D][:D] her gjekk ikkje besøket før kl 01.30. så reine med dokke va i seng da. heheheh. får ta det igjen. når komme du neste gong Trone. heehehehehe[:D]

Back
Topp