Jeg sliter, jeg......

BlåBobler

Forumet er livet
Med ungene..... [&o]

De er ALDRI venner!! De krangler, slår, sladrer, juger, og det virker noen ganger som om de ikke er glade i hverandre i det hele tatt! [:(] 

De har vært sånn i 2-3 år, og det blir bare værre og værre.

De kan ikke sitte sammen i en sofa, for de kan ikke komme borti hverandre. Det er æsj osv...

De kan ikke dele på noenting! Alt er bare MITT, MITT, MITT!!!!

De gjørs på å gjøre ting som ikke er lov i smug, for så å komme til meg å juge å si at de har SETT den andre gjære det!

De elsker at en av de andre får kjeft!

De krangler og absolutt ALT!!!!!!! De er alltid bedre enn hverandre og snakker nedlatende til hverandre hele tiden. Hvis en spør om en annen synes de har tegna fint, er svaret kostant NEI, DET ER KJEMPESTYGT!!!

osv.... osv..... osv.....

Jeg er sååå utrolig lei!! Jeg blir bare så sliten at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Jeg kjøper ting til dem hele tiden, vi drar på lekeland og badeland, de har alt de trenger og mer enn det. Men det hjelper ikke!

Jeg har prøvd å sette kjempestrenge grenser. Rett på rommet etter 1 advarsel, eller ingen barneTV og ikke noe lørdagsgodt osv.... Trekk i ukelønna og andre ting som MÅ være kjedelig for barn. Men det hjelper ingenting! Bare de kan hate hverandre så er alt bra, liskom! [:(] 

Huff da bobler! Slitsomt [:(]. Men det er desverre ofte sånn den berømmelige "søskenkjærligheten" fungerer. Husker litt om det fra min søster og jeg var yngre [:-]

MEN DU: jeg er sikker på at "ute" så vil de nok være de første til å stille opp for hverandre!!!
Slik var det her (og hos min mann og hans søster): ÅÅÅÅ som jeg kunne IRRRRITERE meg over søstra mi[>:]. Men nåde den som plaga henne eller noe!! De fikk jammen med meg å bestille!!! [:)][:)]

Er det jentene som er verst..?

Har jeg forstått det riktig; at jentene er 3 og 6 år og bor 2 uker hos deg, 2 uker hos pappa`n, mens gutten er større og bor fast hos deg..?

Huff... Det hørtes kjedelig ut, uansett... Men det er nok den berømte søsken-kjærligheten.
Jeg tror det blir bedre når de blir større! Det har ikke alltid vært bare fryd og gammen her heller... Mine har sloss så busta har føket de også, men det har roet seg helt nå (yngste blir 7 til sommeren).

Nesten så jeg fikk dårlig samvittighet for å skryte om hvor fint vi har det... Kan bare sende deg en stor trøsteklem Også er jeg bra sikker på at det roer seg når de blir større[:)]

ORIGINAL: Entil

Er det jentene som er verst..?

Har jeg forstått det riktig; at jentene er 3 og 6 år og bor 2 uker hos deg, 2 uker hos pappa`n, mens gutten er større og bor fast hos deg..?

Huff... Det hørtes kjedelig ut, uansett... Men det er nok den berømte søsken-kjærligheten.
Jeg tror det blir bedre når de blir større! Det har ikke alltid vært bare fryd og gammen her heller... Mine har sloss så busta har føket de også, men det har roet seg helt nå (yngste blir 7 til sommeren).

Nesten så jeg fikk dårlig samvittighet for å skryte om hvor fint vi har det... Kan bare sende deg en stor trøsteklem Også er jeg bra sikker på at det roer seg når de blir større[:)]

Huff, du må ikke tenke sånn da, frøken!!!! [:)] Kjempekoselig å lese om hvor flotte unger du har!! Jeg har også flott unger, de går bare ikke SAMMEN! [&:] 

Jentene mine er verst ja, og de er snart 4år og 6år. Ho på 6 går dårlig sammen med han på 9 også. Men den største og den minste går som regel veldig bra. Men kun hvis de er helt alene. Ingen går bra sammen hvis alle 3 er der, liksom.... [8|]

skjønner godt at du både blir sliten og lei. men tror kansje det er slik  det er i perioder av oppveksten. du skal se at det kommer til å gå så bra. det er vel kansje for å få litt oppmerksomhet kansje. veit ikke for jeg er enebarn og jeg selv har jo bare en frem til juni. så det er vanskelig å sette seg inn i din situasjon. men du skal se det går seg til. å de er nokk glade i hverandre. sender en stor trøsteklemm til deg.

Tror også det hører til og er sånn i deler av oppveksten. Har også mye med alder å gjøre!
Alle mine har bl.a. hatt ett slags "opprør" i 6-årsalderen.... Tror det kan være en vanskelig alder.
Min minste har roet seg de siste månedene (blir 7 år i juni)...

Så kjedelig då-håper det ordner seg med tiden, Lykke til[:)]

Back
Topp