Jeg skulle gjerne...

*fulliull*

Elsker forumet
ansatt en hushjelp[8D] Tiden og orket strekker ikke til til å ta meg av huset og klesvasken.. Og så er snuppa inne i en periode der hun trenger litt ekstra kvalitetstid og kosetid med mammaen sin og ellers er det "nei" til alt[&o] Første lille trassalder[:o][8D]

Så skulle ønske staten delte ut støtte til hushjelp, til oss gravide småbarnsmødre, som kunne vaske hus og klær, lage middag og bake, sånn at huset lukta en god blanding av grønnsåpe og ferske boller[8D]

jeg har vaskehjelp jeg - hurra!!! betaler selv da - men det er verd pengene ja!!
hun kommer hver fredag og vasker alt unntatt soverommene

Åh, det vil jeg ha også!! Hadde vært såå deilig å kommet hjem til fresht hus... [:)]

Å kjenner til den følelsen, ungene mine er virkelig inne i en trass periode nå for tiden og eg trur den blir forsterket av at eg ikkje er i så veldig form.

ORIGINAL: mmth

jeg har vaskehjelp jeg - hurra!!! betaler selv da - men det er verd pengene ja!!

hvor mye må du betale for det da?

Savner det ja[:(]
Hadde det når jeg bodde i Mexico... Kom hver dag...
Nå må jeg nok gjøre det selv. Tok en sjau i går, og er strålende fornøyd[8D]

Jeg hadde ikke klart å ha vaske hjelp tror jeg, syntes det blir litt privat rett og slett:P Men deilig hadde det vært, heldigvis har jeg en veldig god og snill lille søster som faktisk liker å vaske, så hun blir flittig brukt:)

ORIGINAL: *fulliull*

betaler 120 kr timen

Jeg har min kjære samboer som er vaskehjelp... hihi.. [:D] han er gratis også[8D]

ORIGINAL: *fulliull*

betaler 120 kr timen

Hehe! Spørs hvor mange timer det hadde blitt her da.. selv om det er et lite hus [8D] Kunne blitt dyrt..[8D]
"Hvem" har du ansatt da? privat eller gjennom et byrå eller??

ORIGINAL: pops25

Jeg har min kjære samboer som er vaskehjelp... hihi.. [:D] han er gratis også[8D]

Hadde det vært så vel her.. [:@][:'(] Han jobber mye, og bidrar lite/ingenting[>:]

jobber mye han her å, men jobber skift da.. og all den tid jeg tar alle seks allmenn fagene på ett år for å få studiekompentansen min, er det jeg som "jobber" mest... Så han er kjempe flink til å gjøre ting og ordne opp, er faktisk jeg som føler meg dum her, fordi han gjør så mye[&:]

Han her er vel ikke akkurat av den huslige typen[8D] jobber med jordbruk og anlegg[;)] Men når jeg begynner i full jobb må han hjelpe til å støvsuge og vaske litt om han vil ha reine klær og middag..[8D][:D]

Det skulle vært obligatorisk å få vaskehjelp når man er gravid småbarns mor! Det hadde vært så godt!

ORIGINAL: carolineS

Det skulle vært obligatorisk å få vaskehjelp når man er gravid småbarns mor! Det hadde vært så godt!

Ja, og jeg tror det hadde vært mye billigere enn å ha mange gravide gående hjemme sykemeldt[:D]

Har hatt ei to ganger her men er ikke fornøyd så hun ryker nok... Betalte 150,- timen og hun brukte tre timer første gangen. Andre gangen sa jeg at hun bare skulle bruke to timer og det eneste hun klarte å gjøre da var å vaske gulvene... Bor ei en tomannsbolig på 130m2 men er to rom hun ikke vasker... Syns det var litt for langt tid rett og slett.

Back
Topp