jeg skal............

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
gifte meg:-)

Hjelpes hjelpes!
Nå blir det planlegging og trim på menyen femover...

Kan jeg se deres kjole, bordpynt:-)
Trenger inspirasjon..
og gjerne gode ideer utover det=)

Hadde dere bare gjester til middag eller også kaffegjester...Når kom de da evt?
Hotell,privat eller hjemme med feiring=)

OIOIOI Grattis.
Når er den store dagen???

gratulerer så masse.. d er jo super koselig da..

Gratulerer så masse :-D

Gratulerer Nikki*snufs* når er den store dagen? En utrolig koselig nyhet:) se for deg bell og vic da, brudepiker*hylskrik* Vi holdt bryllupet ute, altså duk og dekket bord, 80 gjester og alle kom til middag, hadde 4 retter og full fest etterpå, hadde dj da jeg ikke er noe danseband person. Lykke til snupps

Å, så koselig! Gratulerer!

Vi hadde først bryllup hjemme i Norge med bare aller nærmeste familie. Halvannen måned senere hadde vi stort bryllup på stranda i Mexico der vi inviterte alt av venner og familie (var ikke så mange fra Norge som kom, da, naturlig nok ;-) )

Hva er det som er "dere", da?

Dette blir spennende!!!!! :D 

Du kommer til å bli så fin brud atte :D 

WoW! gratulere Nikki! :)

Har ingen tips til bryllupsforberedning ettersom jeg ikke selv er gift,men er sikker på du får et dritlekkert bryllup! Masse lykke til! :)

Så koselig, gratulerer så mye.

Vi er invitert til bryllup til helgen vi :)

Håper du får mange ideer, det er jo utrolig hva man kan få istand til fest :)

Vet at bryllupet vi skal i er det 60 som kommer til selve middagen, mens 80 til kake og fest etterpå.

Ååååå, gratulerer såååå mye Nikki :) Så kjekt! Har dere satt dato? Er ikke gift jeg heller så er ikke så mye hjelp i meg dessverre.....

Gratulerer så mye:) Det var koselig å høre:D Skal gifte oss vi også neste år i mai. Vi bli 34 til middagen også sånn ca 50 til kafe og kakene. Passe stort for oss. Også er det jo lommeboka som bestemmer;) Til forrett skal vi ha spekemat og honning mellon ettersom det er mai. Hovedrett skal vi ha røykt glassert svinekam, poteter, stekte rotgrønnsaker og rødvinssaus. Og til dessert blir det pannacotta med bringerbærsaus:) Det er det lengste vi har kommet. Jo også ettersom lilla er yndlings fargen min, så blir jo det hovedfargen:) Gleder meg så fælt.
Når skal dere gifte dere?

hadde sølv tema...ute..med 45 gjester..alle var til alt :)

Å, så koselig! Gratulerer så mye. 

MammaEva91 skrev:
Gratulerer så mye:) Det var koselig å høre:D Skal gifte oss vi også neste år i mai. Vi bli 34 til middagen også sånn ca 50 til kafe og kakene. Passe stort for oss. Også er det jo lommeboka som bestemmer;) Til forrett skal vi ha spekemat og honning mellon ettersom det er mai. Hovedrett skal vi ha røykt glassert svinekam, poteter, stekte rotgrønnsaker og rødvinssaus. Og til dessert blir det pannacotta med bringerbærsaus:) Det er det lengste vi har kommet. Jo også ettersom lilla er yndlings fargen min, så blir jo det hovedfargen:) Gleder meg så fælt.
Når skal dere gifte dere?

jeg ble forlovet 05.05.05
han fridde "igjen" 05.05.11
Bryllupet blir 05.05.12 på min 30 års dag!
Så mange merkedager der,hehe!

panacotta vil jeg også ha til dessert=)
vi blir vel 70 til middag, herregud å vilt... Håper på å få til ca 20 på kaffe. Men vanskelig med timing igrunnen.
Spekemat til å starte med var lurt=)

er usikker på fargetema...
tenker sølv,hvitt- men må ha en farge også. blir mulig lilla... ikke sikker enda=)

kathrine80 skrev:
hadde sølv tema...ute..med 45 gjester..alle var til alt :)

ikke noe farge inni der?=)
har du bilde av bordet=)

JustBe skrev:
Neimmen gratulere da!!! :-D
Og gøy å planlegga bryllup :-) Hva tid er datoen? :-)

går ned kirkegulvet på min 30 årsdag! 05.05.12=)
da har vi vært forlovet 7 år også,på samme dato og sammen i 10=)
artig dette!

ragnarekkverk skrev:
Gratulerer!!!

Vi gifta oss i romjula..jegh hadde rød barokk kjole med broderier i gull og perler og sånn..nyyyyydelig!

Fransk løksuppe til forrett..sosakjøt te hovedrett og så hjemmelaget vaniljeis med varme bær på...og så massemassemasse kaker etterpå:)

I kirka var det massemasse stearinlys:)

har du bilder å dele fra kirken,bordet=) gjerne kjolen!

Back
Topp