Jeg skal til Amsterdam :D Tips?

Senator Malin

Elsker forumet
Noen som har vært der?

Jeg blir veeeldig takknemlig om noen vil gi meg og venninna mi tips til ting vi MÅ se å gjøre foruten red light district :P

Skal ta lyntoget inn til Paris en dag også så tips der hadde heller ikke vært feil ^^

Vi reiser i juni om det har noen betydning

Anne Franks muséum är ett måste :) Otroligt intressant faktiskt o se vart hon bodde o allt. annars har de ju madame toussade där också(har inte vart inne där själv, bara gått förbi då vi hade lite bråttom) Annars har jag nog inte så mycket tips o komma med, var inte så länge i amsterdam när jag var där så hann inte se så mycket. I Paris har du ju massa, bl.a louvren, notre dame, eiffeltornet(brukar dock va väääldigt långa köer under sommarn så där gäller det o va ute i god tid), annars är det väldigt mysigt o sitta på utecafé i paris o såklart shopping. Maaassa fina kläder ;) Tänk dock på att franska strl är mindre än våra.

Kanalbåtene, Anne Franks hus er det jeg kommer på i farten som en bør få med seg der.

Noen år siden jeg var der sist, så husker ikke helt hvor vi var....husker red light ;)

Så må du røyke deg en feit en!

kanalbåtene er fantastisk iallefall:)

Sexmuseum emoticon

Back
Topp