elkva Glad i forumet 21 Des 2007 #1 Idol finalen i oslo spektrum i kveld. Og jeg som nesten ikke har hatt tid til å følge med engang. Blir jo kos å komme seg ut litt[:D]
Idol finalen i oslo spektrum i kveld. Og jeg som nesten ikke har hatt tid til å følge med engang. Blir jo kos å komme seg ut litt[:D]
Smiley80 Forumet er livet 21 Des 2007 #2 Og det tør du å innrømme?! hihi [:D][:D] Var der selv jeg, det året Kjartan vant... Kos deg på finalen!
Og det tør du å innrømme?! hihi [:D][:D] Var der selv jeg, det året Kjartan vant... Kos deg på finalen!
elkva Glad i forumet 21 Des 2007 #3 ORIGINAL: Smiley80 Og det tør du å innrømme?! hihi [:D][:D] Var der selv jeg, det året Kjartan vant... Kos deg på finalen! Skal dit sammen med søstra mi, niesen min 10 år, dattra til samboeren min 8 år. Var visst bursdagspresang til meg[:D]
ORIGINAL: Smiley80 Og det tør du å innrømme?! hihi [:D][:D] Var der selv jeg, det året Kjartan vant... Kos deg på finalen! Skal dit sammen med søstra mi, niesen min 10 år, dattra til samboeren min 8 år. Var visst bursdagspresang til meg[:D]
Camma Elsker forumet 22 Des 2007 #6 Håper du har hatt det gøy! Deilig å komme seg litt ut, tenker jeg[:)]
elkva Glad i forumet 22 Des 2007 #8 Vi hadde det kjempegøy i går. Jentene hylte alt de klarte, de stor koste seg. Og Glenn var kjempeflink til å synge.[:D]
Vi hadde det kjempegøy i går. Jentene hylte alt de klarte, de stor koste seg. Og Glenn var kjempeflink til å synge.[:D]
Smiley80 Forumet er livet 22 Des 2007 #9 Så bra! Så på TV vi, og det så ut til å være bra stemning [:D]