Jeg sjekker

Smokk@

Gift med forumet
Junilykke2018
trusa for blod hele tiden :meh: Har hatt en rennende følelse der nede i en uke.. men ikke en dråpe. «Bank i bordet». Skulle heller ønske jeg begynte å blø enn å få vite i morgen at det enten ikke er noe foster eller at det ikke er liv. Magefølelsen sier meg at uansett så får jeg dårlige nyheter i morgen.. :( Over 20 timer igjen :( Har ikke lyst til å forlate juni gruppa, dere er så herlige alle sammen ❤️ Ikke får jeg sove heller, ligger bare og gruer meg til i morgen.. passe lei av å ha det sånn.

Jeg ser også etter blod hele tiden! Du er heldig som skal allerede nå på ultralyd! Jeg bare håper jeg kommer meg gjennom 2 uker til så jeg ihvertfall får me dmeg en ultralyd...

Krysser fingrene for deg! Jeg har det på samme måte ifht å sjekke trusa og føler at NÅ! kommer det noe!! Har blødd 4x hittil, og var jo på ultralyd og fikk se at alt var bra. Blødde jo også i forrige svangerskap uten at det var noe galt. Men det legger definitivt en demper på godfølelsen[emoji58] Jeg kommer til å ta en privat ul i uke 12 også, for å dobbeltsjekke. Masse masse lykke til idag, jeg har troen [emoji173][emoji11]

Forstår så godt hvordan du har det, tro det eller ej så er det veldig normalt.
Jag sjekker trusa hele dagen lang også. Kjenner ut som det renner blod og det er jo utflod men vet jo aldri. Står i appen at det blir mer av det denne uken og det kjennes jo.
Kjenner meg ikke gravid hele tiden, men det er også normalt. Det er etter ute 12 når man kjenner livmoren, magen vokser, bobblene (baby) kjennes at man begynner kjenne seg daglig gravid. Sånn er det ihvertfall for meg.
Er veldig sikker på at du er like gravid som oss andre og kommer se ett bankende hjerte i dag ❤

Last edited:
Du forlater oss ikke jeg har troa på du blir løpet ut med lille spira di[emoji171]
Det tror jeg også, har en god følelse på at alt ser komplett normalt ut. [emoji173]

Uansett forløp i dag, så får du noen svar, og det tror jeg gjør godt.

Jeg ser også etter blod hele tiden! Du er heldig som skal allerede nå på ultralyd! Jeg bare håper jeg kommer meg gjennom 2 uker til så jeg ihvertfall får me dmeg en ultralyd...
Det var gynekologen som mente jeg skulle komme i dag pga historikken min. Ikke sikkert han ser en dritt.. Blir en lang dag på jobb. :( To uker er lenge å ha det sånn ❤️

Det var gynekologen som mente jeg skulle komme i dag pga historikken min. Ikke sikkert han ser en dritt.. Blir en lang dag på jobb. :( To uker er lenge å ha det sånn ❤️
Jeg er har en god følelse at det kommer til å gå fint i dag for deg :) så fu hadde høye hcg nivå også i et annet innlegg så det lover jo bra! 2 uker er 2 uker for lenge:banghead:

Jeg er har en god følelse at det kommer til å gå fint i dag for deg :) så fu hadde høye hcg nivå også i et annet innlegg så det lover jo bra! 2 uker er 2 uker for lenge:banghead:
Ja legen var fornøyd med hcg’n. Nei enten er det utenfor livmoren, ellers så er det ikke liv. Jeg bare VET det.. herregud dette blir en lang dag.

Jeg håper du har feil og jeg har en god følelse på deg idag ut ifra hva du ellers har skrevet så lover dette godt! Så jeg krysser fingrene og håper du får god beskjed idag og kan senke skuldrene litt <3 når klokkeslett var timen igjen??

Alle sier de har så god følelse.. :) Bare ikke jeg. Huff.. jeg går og tenker at det er rart jeg ikke blør.. jeg «vet» jo at jeg får dårlige nyheter i kveld. Håper jeg tar feil og alle andre får rett. Skal liksom bort i helgen.. kan vel glemme det også.

Jeg håper du har feil og jeg har en god følelse på deg idag ut ifra hva du ellers har skrevet så lover dette godt! Så jeg krysser fingrene og håper du får god beskjed idag og kan senke skuldrene litt <3 når klokkeslett var timen igjen??
Tusen takk ❤️ Ikke før kl 20 i kveld :nailbiting: Kunne velge alt fra kl 16.30-20.00. Tok så sent som mulig. Kanskje jeg bare kan gå hjem å legge meg etter å ha vært der.

Klem til deg[emoji173]️[emoji173]️ Vet at dette er en mager trøst, men skjønner akkurat hvordan du har det! Håper du tar feil og at du får se et dunkende hjerte på ul av lille spiren idag!

Tusen takk ❤️ Ikke før kl 20 i kveld :nailbiting: Kunne velge alt fra kl 16.30-20.00. Tok så sent som mulig. Kanskje jeg bare kan gå hjem å legge meg etter å ha vært der.

Masse, masse lykke til i kveld! Jeg håper inderlig spira er sterk og frisk. ❤️

Back
Topp