Jeg sitter bare og griner...

Krølla82

Forumet er livet
Mini ble oppe litt seint i dag og sambo la seg nå fordi han har vondt i hode...jeg sa jeg ikke var trøtt, og ikke ville legge meg og nå sitter jeg her og griner som bare det. Jeg som trodde jeg hadde begynnt å få det bedre, nå føles alt bare hundre ganger verre.[:(]

*klemme på*

Huff,så trist å høre. Sender deg masse klemmer!!

Huff da vennen, det var leit å høre! Sender deg maaaange klemmer

snille dere er.[:)]

Uff då[:o]

Kva som kjennest ille ut då? Nåke spesielt eller "berre alt"?

*klemmeMassePåKrølla*

Er det noe spes som har utløst det nå, eller...? Har du snakket med samboeren din om hvordan du har det?

ORIGINAL: Lopez Kat. Von D

Uff da [: o]

Kva Som kjennest Ille ut da? Nåke spesielt Eller "Berre alt"?

* KlemmeMassePåKrølla *
[/ Quote]sign, masse klemmer til deg krølla og håper du har det bedre i dag..[:)]

Sender deg mange klemmer!!

ORIGINAL: Tessa

Er det noe spes som har utløst det nå, eller...? Har du snakket med samboeren din om hvordan du har det?

Det er den evige jobbsøkinga. Jeg har det topp ellers, det er bare den evige skuffelsen dag ut og dag inn for at jeg ikke får noe napp. Og jeg skjønner ikke hvordan vi skal klare oss økonomisk om jeg må tilbake på dagpenger.

Sambo vet jeg sliter med å få meg jobb,men han vet ikke hvor ufattelig trist jeg blir over dette. Jeg føler jeg skuffer han og Kristoffer.

*klemme på*

ORIGINAL: Krølla82

Det er den evige jobbsøkinga. Jeg har det topp ellers, det er bare den evige skuffelsen dag ut og dag inn for at jeg ikke får noe napp. Og jeg skjønner ikke hvordan vi skal klare oss økonomisk om jeg må tilbake på dagpenger.

Sambo vet jeg sliter med å få meg jobb,men han vet ikke hvor ufattelig trist jeg blir over dette. Jeg føler jeg skuffer han og Kristoffer.

Det må være helt forferdelig å gå så lenge uten å få napp krølla. Men du- du skuffer ingen- du gjør jo ditt beste- ALLTID- det er ingenting mer man kan forvente da- og jeg er sikker på at samboeren din skjønner det, men at dere bare ikke snakker så mye om det. Jeg synes du skal betro deg ordentlig til samboeren din og forklare hvordan du virkelig har det- det gagner ingen at du bærer det inni deg! Lillegutt går det ikke an å skuffe- Han trenger bare DEG han- og det har han jo til det fulle, så ikke tenk på det. Det beste for Kristoffer er at du passer på mammaen hans, sånn at hun har det bra! Da har han det bra også!

Forresten- sånn som du står på med treningen kan du snart bli personlig trener- Noe å tenke på!?[:)]

Du er en superflott jente, Krølla og jeg er 100% sikker på at det ordner seg for deg etterhvert. Du har fått BEINTØFF motgang i jobbsøkingen men plutselig så skjer det for deg også! Du trenger bare 1 ja og vips så er du igang- jeg har en god følelse på deg snuppa. Ikke gi opp!

Har lyst å hoppe gjennom pc skjermen og klemme på deg, men sender ihvertfall tonnevis med trøsteklemmer herfra!!!

ORIGINAL: Chinchilla

ORIGINAL: Krølla82

Det må være helt forferdelig å gå så lenge uten å få napp krølla. Men du- du skuffer ingen- du gjør jo ditt beste- ALLTID- det er ingenting mer man kan forvente da- og jeg er sikker på at samboeren din skjønner det, men at dere bare ikke snakker så mye om det. Jeg synes du skal betro deg ordentlig til samboeren din og forklare hvordan du virkelig har det- det gagner ingen at du bærer det inni deg! Lillegutt går det ikke an å skuffe- Han trenger bare DEG han- og det har han jo til det fulle, så ikke tenk på det. Det beste for Kristoffer er at du passer på mammaen hans, sånn at hun har det bra! Da har han det bra også!

Forresten- sånn som du står på med treningen kan du snart bli personlig trener- Noe å tenke på!?[:)]

Du er en superflott jente, Krølla og jeg er 100% sikker på at det ordner seg for deg etterhvert. Du har fått BEINTØFF motgang i jobbsøkingen men plutselig så skjer det for deg også! Du trenger bare 1 ja og vips så er du igang- jeg har en god følelse på deg snuppa. Ikke gi opp!

Har lyst å hoppe gjennom pc skjermen og klemme på deg, men sender ihvertfall tonnevis med trøsteklemmer herfra!!!

Takk snuppa. Du er bare helt fantastisk, det er alle dere andre også.

Det er helt jævelig, jeg føler meg såååå mislykka, jeg angrer så på at jeg ikke har fått meg en utdannelse tidligere.[&o]

Sambo vet jeg står på som bare det,men jeg føler jeg skuffer han ved at han tjener så og si alle pengene her i huset og sliter seg ut på jobb, også går alt ut igjen. Hadde bare jeg tjent bedre kunne vi hatt det mye romsligere og ikke bare brukt penger på mat og regninger.

Personlig trener ja...hehe...tror ingen vil ansette meg som det når de ser meg, men de vet jo ingen ting om fremgangen jeg har hatt.

Jeg håper du har rett i at det ordner seg, det hadde letta mange kg med byrde fra skuldrene mine.

Stor klem tilbake[:)]

Må aller først signere alt det Chinchilla sier. Pelsballen tar som alltid ting veldig på kornet, så det er lite annet å si etterpå![:D] ( Guud, så godt når hu blir borte fra pc en dag en dag elelr to så vi kan komme med noe glupt vi andre og!)
Sjekk hvor nærmeste Bjørg Fjell-kontor er for deg og så kontakter du de.
http://www.bjorgfjell.no/
De har alltid klart å holde meg i jobb, iallfall såpass at det har gått rundt i trange tider. Jeg har bare lovord om det vikarbyrået og jeg har vært borti noen skal jeg love deg.
Min kontakt der gjennom femten år døde i fjor, og det var som å miste en i familien. (Noen husker kanskje at jeg skrev litt om det.) Det sier kanskje litt om hva slags mennesker som jobber der....Håper du også kommer borti en av dem,(hvis ikke kommer du til Oslo og blir med meg til Berit) og at det løser seg for deg veldig snart.
Kjempeklemmer!

Må aller først signere alt det Chinchilla sier. Pelsballen tar som alltid ting veldig på kornet, så det er lite annet å si etterpå![:D] ( Guud, så godt når hu blir borte fra pc en dag en dag elelr to så vi kan komme med noe glupt vi andre og!)
Sjekk hvor nærmeste Bjørg Fjell-kontor er for deg og så kontakter du de.
http://www.bjorgfjell.no/
De har alltid klart å holde meg i jobb, iallfall såpass at det har gått rundt i trange tider. Jeg har bare lovord om det vikarbyrået og jeg har vært borti noen skal jeg love deg.
Min kontakt der gjennom femten år døde i fjor, og det var som å miste en i familien. (Noen husker kanskje at jeg skrev litt om det.) Det sier kanskje litt om hva slags mennesker som jobber der....Håper du også kommer borti en av dem,(hvis ikke kommer du til Oslo og blir med meg til Berit) og at det løser seg for deg veldig snart.
Kjempeklemmer!

Jeg har sett på det vikarbyrået,men de er jo ikke på Hamar. Og Oslo blir for langt og pendle.[&o]

ORIGINAL: AnaBanana

Jeg blir så lei meg på dine vegne, ønsker og håper så inderlig at du kan få ha det bra med deg selv snart. Jeg er sikker på at det du gjør hjemme og jobbingen med deg selv tilsvarer flere 100% jobber. Virker som du står så på at jeg nesten får gnagesår bare av å lese alt du gjør.

Jeg krysser fingrene for at en jobb som gir deg mening kommer ruslende til deg i nærmeste fremtid! I mellomtiden kan du få klemmer og høre hvor flink du er, for det er du nemmelig [:)]

Det er forferdelig å leve med den usikkerheten om hva fremtiden bringer [&:]

Takk takk. Ja jeg står på om dagen, men det er mange som står på meg enn meg. Jeg gjør bare det jeg skulle gjort for lenge siden tatt tak i livet mitt og forbedret det.

Den usikkerheten jeg går og føler på hver eneste dag er helt jævlig, jeg er så redd for hva som kan skje.[&o]

Uffameg!Faar vondt av deg, men krölleböll:dette ordner seg, det kjenner jeg langt inni meg!Med den staapaa viljen du har saa er det en selvfölge. Ikke rakk ned paa deg selv, vaer saa snill! Christopher har den beste mamman han kan önske seg og det er ferdig debatert, og saa mye som jeg vet sambo elsker degg saa har han ikke noe i mot aa 'ta  litt ekstra' til du faar napp, det tror jeg ganske saa sikkert!
Staa paa du! Mange klemmer fra meg!

Signerer malindalin

og jeg håper at all den motgangen du har hatt fører med seg noe godt.. ikke tenk tanken en gang, du er verdens beste mor for kristoffer, og det er ikke diskuterbart en gang..
Jeg ønsker alt godt for deg, og jeg tror helt og fullt at det kommer til å snu.
jeg vet at ting kan være ulidelig hardt innimellom, men det snur, og da er det så herlig. Man må bare ha troa... Du står på så mye og med det pågangsmotet du har vist oss, så snur det.
Uansett så får du så mange gode varme klemmer du trenger. [:)]

Back
Topp