Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Tessa
Er det noe spes som har utløst det nå, eller...? Har du snakket med samboeren din om hvordan du har det?
ORIGINAL: Krølla82
Er det noe spes som har utløst det nå, eller...? Har du snakket med samboeren din om hvordan du har det?
Det er den evige jobbsøkinga. Jeg har det topp ellers, det er bare den evige skuffelsen dag ut og dag inn for at jeg ikke får noe napp. Og jeg skjønner ikke hvordan vi skal klare oss økonomisk om jeg må tilbake på dagpenger.
Sambo vet jeg sliter med å få meg jobb,men han vet ikke hvor ufattelig trist jeg blir over dette. Jeg føler jeg skuffer han og Kristoffer.
ORIGINAL: Chinchilla
ORIGINAL: Krølla82
Det er den evige jobbsøkinga. Jeg har det topp ellers, det er bare den evige skuffelsen dag ut og dag inn for at jeg ikke får noe napp. Og jeg skjønner ikke hvordan vi skal klare oss økonomisk om jeg må tilbake på dagpenger.
Sambo vet jeg sliter med å få meg jobb,men han vet ikke hvor ufattelig trist jeg blir over dette. Jeg føler jeg skuffer han og Kristoffer.
Det må være helt forferdelig å gå så lenge uten å få napp krølla. Men du- du skuffer ingen- du gjør jo ditt beste- ALLTID- det er ingenting mer man kan forvente da- og jeg er sikker på at samboeren din skjønner det, men at dere bare ikke snakker så mye om det. Jeg synes du skal betro deg ordentlig til samboeren din og forklare hvordan du virkelig har det- det gagner ingen at du bærer det inni deg! Lillegutt går det ikke an å skuffe- Han trenger bare DEG han- og det har han jo til det fulle, så ikke tenk på det. Det beste for Kristoffer er at du passer på mammaen hans, sånn at hun har det bra! Da har han det bra også!
Forresten- sånn som du står på med treningen kan du snart bli personlig trener- Noe å tenke på!?[:)]
Du er en superflott jente, Krølla og jeg er 100% sikker på at det ordner seg for deg etterhvert. Du har fått BEINTØFF motgang i jobbsøkingen men plutselig så skjer det for deg også! Du trenger bare 1 ja og vips så er du igang- jeg har en god følelse på deg snuppa. Ikke gi opp!
Har lyst å hoppe gjennom pc skjermen og klemme på deg, men sender ihvertfall tonnevis med trøsteklemmer herfra!!!
Må aller først signere alt det Chinchilla sier. Pelsballen tar som alltid ting veldig på kornet, så det er lite annet å si etterpå![:D] ( Guud, så godt når hu blir borte fra pc en dag en dag elelr to så vi kan komme med noe glupt vi andre og!)
Sjekk hvor nærmeste Bjørg Fjell-kontor er for deg og så kontakter du de.
http://www.bjorgfjell.no/
De har alltid klart å holde meg i jobb, iallfall såpass at det har gått rundt i trange tider. Jeg har bare lovord om det vikarbyrået og jeg har vært borti noen skal jeg love deg.
Min kontakt der gjennom femten år døde i fjor, og det var som å miste en i familien. (Noen husker kanskje at jeg skrev litt om det.) Det sier kanskje litt om hva slags mennesker som jobber der....Håper du også kommer borti en av dem,(hvis ikke kommer du til Oslo og blir med meg til Berit) og at det løser seg for deg veldig snart.
Kjempeklemmer!
ORIGINAL: AnaBanana
Jeg blir så lei meg på dine vegne, ønsker og håper så inderlig at du kan få ha det bra med deg selv snart. Jeg er sikker på at det du gjør hjemme og jobbingen med deg selv tilsvarer flere 100% jobber. Virker som du står så på at jeg nesten får gnagesår bare av å lese alt du gjør.
Jeg krysser fingrene for at en jobb som gir deg mening kommer ruslende til deg i nærmeste fremtid! I mellomtiden kan du få klemmer og høre hvor flink du er, for det er du nemmelig [:)]
Det er forferdelig å leve med den usikkerheten om hva fremtiden bringer [&:]