talata Forumet er livet 30 Mar 2008 #1 HappyB jeg.... [&o] Håper ho har det helt dritt der nede i Alanya - te pass for ho når lissom har ett liv utenfor BV... [8D][8D]
HappyB jeg.... [&o] Håper ho har det helt dritt der nede i Alanya - te pass for ho når lissom har ett liv utenfor BV... [8D][8D]
maysen Forumet er livet 31 Mar 2008 #3 Hihi, du må da ikke være så onskapsfull snuppa[:)] Hun fortjener jo litt ferie hun også[:)]
mattea Glad i forumet 31 Mar 2008 #4 ORIGINAL: maysen Hihi, du må da ikke være så onskapsfull snuppa[:)] Hun fortjener jo litt ferie hun også[:)]
ORIGINAL: maysen Hihi, du må da ikke være så onskapsfull snuppa[:)] Hun fortjener jo litt ferie hun også[:)]
talata Forumet er livet 31 Mar 2008 #5 ORIGINAL: maysen Hihi, du må da ikke være så onskapsfull snuppa[:)] Hun fortjener jo litt ferie hun også[:)] puffft - hva me meg da???? Jeg trenger hennes her!!!!!!! [X(][X(][X(][X(][8D]
ORIGINAL: maysen Hihi, du må da ikke være så onskapsfull snuppa[:)] Hun fortjener jo litt ferie hun også[:)] puffft - hva me meg da???? Jeg trenger hennes her!!!!!!! [X(][X(][X(][X(][8D]
maysen Forumet er livet 31 Mar 2008 #6 ORIGINAL: talata ORIGINAL: maysen Hihi, du må da ikke være så onskapsfull snuppa[:)] Hun fortjener jo litt ferie hun også[:)] puffft - hva me meg da???? Jeg trenger hennes her!!!!!!! [X(][X(][X(][X(][8D] hihi, du får bare greie deg med oss andre til hun kommer tilbake[:)]
ORIGINAL: talata ORIGINAL: maysen Hihi, du må da ikke være så onskapsfull snuppa[:)] Hun fortjener jo litt ferie hun også[:)] puffft - hva me meg da???? Jeg trenger hennes her!!!!!!! [X(][X(][X(][X(][8D] hihi, du får bare greie deg med oss andre til hun kommer tilbake[:)]
BaileysTøsa Forumet er livet 31 Mar 2008 #7 [:D][:D]hehe ja ikke sant..... meeeen heeey du, du ha jo meg da[&o]......................[;)][;)]
BaileysTøsa Forumet er livet 31 Mar 2008 #9 ORIGINAL: Rebecca85 Er vel ingen andre som er bra nok[8|] [:D][8D] Nei[&o] DETTE er takka............................ [:D][:D][8D]
ORIGINAL: Rebecca85 Er vel ingen andre som er bra nok[8|] [:D][8D] Nei[&o] DETTE er takka............................ [:D][:D][8D]