Jeg savner....

Stjernedama

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
Novemberlykke2024❤️
SALAMI!!!

Hva savner du??
 
SALAMI!!!

Hva savner du??
Hehe, da har du mange mnd foran deg :p
Sniker fra mai og er helt enig med deg. Savner salami, en rosa biff, brie, et glass øl og vin.. Ja, alt det man skal unngå som gravid :whacky011
Men det er rart med det, hvor fort man tilvenner seg dette
 
Foreløpig savner jeg ikke noe pålegg denne gangen, men er allerede hekta på brødskive med norvegia så blir nok lei det etterhvert!

Jeg savner å kunne sitte med et stort krus kaffe uten dårlig samvittighet og uten å regne over hvor mye kaffe\koffein jeg har fått i meg...
 
Jeg vet jeg kommer til å savne spekeskinke på pizzaen når jeg snart går lei av kjøttdeig og biff...
 
Savner å kunne helle i meg koffein :hilarious: er hjemme med gutten min og kan derfor ikke slappe av når jeg vil. Har kjøpt koffeinfri kaffe (vet den ikke er 100%), så da kan jeg hvertfall lure meg selv litt :rolleyes:
 
Jeg vet jeg kommer til å savne spekeskinke på pizzaen når jeg snart går lei av kjøttdeig og biff...

du kan jo ta spekeskinka på pizzaen før du steker den da. Selvom det ikke er helt det samme, så er det jo godt det også. :p
 
du kan jo ta spekeskinka på pizzaen før du steker den da. Selvom det ikke er helt det samme, så er det jo godt det også. :p
Naaah... :D
hvit pizza med spekeskinke og ruccolasalat er best ustekt altså xsmile9
 
Kaffe, og å drikke så mye Pepsi Max jeg har lyst på :rolleyes: håper den lysta avtar snart som i de forrige svangerskapene.
 
Back
Topp