Jeg savner pappa

2 små og en huleboer

Forumet er livet
Jeg mistet min far i -99. Vet det er lenge siden, men savner ham så fryktelig. Spesielt nå i julen.
Julen var liksom hans høytid. Den betydde så utrolig mye for ham.
Husker han stod der nesten i andakt å sang "deilig er jorden". Klarer ikke høre sangen lenger uten at en tåre eller 2 faller.

Jeg savner pappaen min!!!!!!!!!!

Skjønner at savnet blir spesielt stor i høytiden og det skal være lov å kjenne på følelsene sine[:)]
Men kanskje du kan prøve å endre tankene litt, fokuser på det positive som gjorde julen spesiel for din far. De minnene/tradisjonene kan du føre videre til ditt barn, så har du han på en måte med deg allikevel[:)]

ORIGINAL: Eier av en gutt

Jeg mistet min far i -99. Vet det er lenge siden, men savner ham så fryktelig. Spesielt nå i julen.
Julen var liksom hans høytid. Den betydde så utrolig mye for ham.
Husker han stod der nesten i andakt å sang "deilig er jorden". Klarer ikke høre sangen lenger uten at en tåre eller 2 faller.

Jeg savner pappaen min!!!!!!!!!!

Jeg mista min snille tante i kreft i 1997, leeenge siden. Men klarer til den dag idag ikke synge Deilig er jorden uten å begynne å gråte.
Det var hennes sang. Savn blir altid større i julen!!

Du har all min medfølelse [:(]

Mistet pappa i september det året jeg fylte 12, og to måneder senere måtte vi i gang med juleforberedelser uten han.
Han elsket jula, og ordnet absolutt alt. Han satt i gang med juleverksteder, bakte og lagde alt av mat. Jula blir aldri det samme igjen, men mamma har da lært seg å lage litt julemat da [:)] Hehe.

Det er så vondt..

skjønner godt savne sender over en stor klem

Jeg savner mormoren min spesielt i jula siden ho døde i jula da jeg var 9år, etter det så ble helle livet midt snud rundt

Skjønner deg utrolig godt[:(][:(]

Skjønner deg veldig godt..
Har ikke mistet noen så nære som en far eller mor, men mistet onkelen min for noen år siden. Var nært knyttet til han. Og det er en sang som alltid får meg til å tenke på ham, og da kommer  en tåre...

Bare sunt å savne noen, men håper at jula allikevel blir god i år...

Stor klem

Jeg savner også pappa. Han døde i 2008, så dette blir 3 julen uten han. Synd det er fryktelig å måtte gå på kirkegården på juleaften for å "besøke" han.

gooood klem til deg, mistet mamman min samme år, savner henne enormt og, ihvertfall i julen <3

Skjønner deg veldig godt, mista pappan min 17.mai 2008 og alle høytider suuger.. Spesielt etter at mamman min har blitt rar av sorg[8|].

Back
Topp