Jeg reiser videre<3

Hope90

Pergo baby??
VIP
Med nok en positiv test i dag og en flott og sterk test midt på dagen i går er jeg nå overbevist om at det er en liten spire i magen.

Legen har ennå ikke fått svar på blodprøvene jeg tok i går, men det spiller for så vidt ingen rolle så lenge jeg har positive tester.
Senere blir det en telefon til gyn for å bestille time til en tidlig ultralyd. Det skal jo bli mange av dem nå :)

Jeg har akkurat satt min første injeksjon med ovitrelle selv og det gikk veldig smerte fritt så nå kan jeg heller ikke ta noen flere graviditetstester fordi de vil slå ut uannsett.
Alt jeg kan gjøre nå er å håpe og be om at vårt lille mirakel vokser seg stor og sterk slik at vi om en 2 ukers tid kan få se et vakkert hjerte slå <3
Denne gangen er det bare nødt til å gå bra!!

Tusen takk for en fantastisk tid her inne på FS med dere jenter! Dere er nydelig alle sammen og en vidunderlig gjeng som gir både støtte, råd og trøst i opp og ned turer. Dere heier hverandre frem og gjør denne til tider frustrerende tiden til en bedre hverdag for mange<3

Jeg sier dermed takk for meg og går videre over til Mars 2015 hvor jeg håper mange av dere snart vil komme etter.
Jeg legger igjen så mye babystøv jeg kan avse til dere og masse lykke til <3 Måtte alle deres tester snart vise 2 nydelige streker!

Med nok en positiv test i dag og en flott og sterk test midt på dagen i går er jeg nå overbevist om at det er en liten spire i magen.

Legen har ennå ikke fått svar på blodprøvene jeg tok i går, men det spiller for så vidt ingen rolle så lenge jeg har positive tester.
Senere blir det en telefon til gyn for å bestille time til en tidlig ultralyd. Det skal jo bli mange av dem nå :)

Jeg har akkurat satt min første injeksjon med ovitrelle selv og det gikk veldig smerte fritt så nå kan jeg heller ikke ta noen flere graviditetstester fordi de vil slå ut uannsett.
Alt jeg kan gjøre nå er å håpe og be om at vårt lille mirakel vokser seg stor og sterk slik at vi om en 2 ukers tid kan få se et vakkert hjerte slå <3

Tusen takk for en fantastisk tid her inne på FS med dere jenter! Dere er nydelig alle sammen og en vidunderlig gjeng som gir både støtte, råd og trøst i opp og ned turer. Dere heier hverandre frem og gjør denne til tider frustrerende tiden til en bedre hverdag for mange<3

Jeg sier dermed takk for meg og går videre over til Mars 2015 hvor jeg håper mange av dere snart vil komme etter.
Jeg legger igjen så mye babystøv jeg kan avse til dere og masse lykke til <3 Måtte alle deres tester snart vise 2 nydelige streker!
Masse lykke til:). Heier på spira di❤️. Dette fortjener du/dere virkelig:). Nyt symptomer og livet nå❤️❤️❤️. Klem fra meg:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Gratulerer så masse og lykke til ❤️ kommer til å bli rart å ikke ha deg her inne når jeg kommer tilbake for fullt:) er så glad på dine vegne, og håper virkelig at spiren din sitter nå ❤️

Så lyst til å bli mamma <3

Gratulerer så mye ;-)! Vi havner på samme forum videre ser det ut til :-D

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye og masse lykke til :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye :D lykke til og kos deg masse!

Tusen takk kjære deg!!!
Så fine ord, og j er helt enig. D er flott å kunne stå sammen og heie hverandre frem. D er en situasjon d kan være vanskelig å snakke med andre om, og her trenger man ikke forklare så mye, for de fleste forstår.
Så takk til deg, og alle de andre her.

J håper av hele mitt hjerte at alt går bra med deg og din spire!

Og til sist har j et lite spm?
Medisinene/tilskuddene du tar samt oppfølging, går d på å unngå å miste?
(Mistet selv 2 ganger i den magiske uka.., og lurer på om j bør be om ekstra oppfølging når de herlige strekene endelig og forhåpentlig snart dukker opp..?).

Igjen takk!

Håper vi møtes i mars 2015!;)

Ortivelle? Husker sikkert feil, trodde det var el-sprøyte.

Men mitt hode fikk det til at du hadde termin 28.2 også (utfra hvor langt foran meg i løypa jeg trodde du lå) så alt i alt har jeg bare ikke peiling :-)

Men gratulerer!!

fra app

Gratulerer igjen og masse lykke til :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk kjære deg!!!
Så fine ord, og j er helt enig. D er flott å kunne stå sammen og heie hverandre frem. D er en situasjon d kan være vanskelig å snakke med andre om, og her trenger man ikke forklare så mye, for de fleste forstår.
Så takk til deg, og alle de andre her.

J håper av hele mitt hjerte at alt går bra med deg og din spire!

Og til sist har j et lite spm?
Medisinene/tilskuddene du tar samt oppfølging, går d på å unngå å miste?
(Mistet selv 2 ganger i den magiske uka.., og lurer på om j bør be om ekstra oppfølging når de herlige strekene endelig og forhåpentlig snart dukker opp..?).

Igjen takk!

Håper vi møtes i mars 2015!;)
det er ikke vitenskapelig bevist at det vil unngå at vi skal miste, men det er en teori mange ledende gyn har :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Ortivelle? Husker sikkert feil, trodde det var el-sprøyte.

Men mitt hode fikk det til at du hadde termin 28.2 også (utfra hvor langt foran meg i løypa jeg trodde du lå) så alt i alt har jeg bare ikke peiling :-)

Men gratulerer!!

fra app
Ovitelle er tilskudd av hcg :)

tusen takk :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Så fint du skriver.. Fikk tårer i øya jeg :-) og jeg har såvidt rukket å hilst på deg ;-) masse lykke til videre. Kos deg med symptomer og en voksende mage!

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg fikk ovitrellesprøyte på klinikken etter insett, da jeg hadde et icsi forsøk i 2008 for å hjelpe spiren å feste
seg, fikk beskjed om å ikke teste før
etter minst ti dager fordi det ville gi utslag på testen,
så det er vel det beste hcgtilskuddet du kan få du kan få til å hjelpe spiren antar jeg,
Selv om det ikke gikk bra for meg den gangen, så hjelper det jo mange,
håååper det er hva som skal til for at spiren din sitter denne gangen :)

Ja det var det med at den gis ved innset din forvirret meg, jeg innser det nå.

Mitt hode mener fortsatt at du e heldig nok til å tilhøre februar, men en dag eller to fra og til, baby kommer når den kommer!

fra app

Back
Topp