Jeg reiser til Egypt i morgen!

monicabebe

Forumet er livet
Hei og hopp, jenter!

Ville bare ønske dere en god uke. I morgen tidlig reiser jeg til Egypt og skal være borte en uke. Gleder meg vilt til å komme ned til sol og bading, men jeg tror det blir hardt å holde seg unna forumet.

Håper mange av dere har positive nyheter til meg når jeg kommer hjem...krysser fingrene for mange positive tester mens jeg er borte. Ønsker de som er gravide og de med barn en fin uke også.

Kommer til å savne dere!

Klem, M

God tur og kos deg litt for meg å!!!

Skal kose meg masse....lover å kose meg litt ekstra for akkurat deg!

Krysser fingrene for deg mens jeg er borte og gleder meg til å høre hvordan det går med deg når jeg kommer hjem!

Stor klem, M

Sender deg en mld om det skjer noe jeg... uansett!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, er ikke du heldig da!![:D]
har du plass i kofferten?[8D].. til meg alså..
du får ha en riktig god tur, og KOS deg enormt mye!!!
å gjør det jeg ikke kan[;)]
klemz

[:D]Så heldig du er. Ha en deilig ferie! Skulle ønske jeg også skulle reise...... Pleier å reise til Spania i påsken ,men det går ikke denne gangen. Blir første påske i Norge på 15 år.[:D]

Å nå blei jeg skikkelig misunnelig. Du må kose deg masse!!!!!!!!!!!! Nyyyyte sommeren [;)] Håper du får en kjempefin tur. Kanskje det er dette som gjør susen, og at du kommer tilbake med en stor positiv overraskelse [:)]

Klem fra Synne [;)]

Tusen takk Synne75!

Håper vi i allefall får kost oss masse. Har med meg både tamponger/bind og gravitest sånn at alle muligheter er åpne. Er jo på dag 46 i dag uten mens, og blir helt gal av den rare syklusen min. Har menssmerter innimellom, men ingen mens. De siste to dagene har det begynt å klø inni puppene...veldig merkelig følelse, så jeg lurer på om det er EL på gang eller om mensen snart skal komme eller om jeg kan være gravid! Ikke lett å si!

Men, men, håper jeg vet litt mer når jeg kommer tilbake. Tror snille pastella kan fortelle meg hvis det skjer noe veldig spennende her inne mens jeg er borte også!

Klem til dere alle!

Oi....Jeg synes det hørtes ut som du er gravid jeg da...Kjente ihvertfall igjen mange av symtomene [:)] Det hadde vært utrolig hyggelig da. Lykke, lykke til....Jeg krysser fingrene og alt jeg har for deg. God tur, igjen [;)]

Oijj! Så heldig du er da! Reiser bort til sol og varme når vi får minusgrader her. [:)]
Kunne selv tenke meg å reise til Egypt. Er så masse spennende å se på. [:)]

Får håpe at en ferieuke vil gjøre susen, og at denne syklusen din kan gi svar på hva som skjer snart. Kanskje varmen, avslappingen og litt borte-vekke-tid fra forumet vil gjøre deg godt! Håper det![:)]

Du får ha god tur, og KOOOOOOS deg masse![8D]

Stor klem fra meg![:)]

Tusen takk for alle gode ønsker.

Gleder meg til å snakke med dere om en uke!

Skal bade og sole meg masse sånn at jeg kommer tilbake full av energi og varme stråler som jeg kan dele med dere herlige jentene!

Ha en fortsatt fin helg også!

Klem, M

God tur!!! [:D]

Oii det hørtes kjempedelig ut da, ha en kjempefin tur og kos deg masse[:)]

neimen Egypt da git.. jaja, noen som har det [:D]
Du får kose deg masse da vettu heldiggrisen [:D]

å så deilig...goood tur![:)]

Back
Topp