jeg presterte å...

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
... svime av på kjøpesenteret da jeg var ute for å shoppe inn hemmeligvenn-gaven idag.

Var i en klesbutikk da jeg kjente ekstrem trang etter noe å drikke... så jeg og venninna mi stakk opp til matbutikken.
inne i butikken kjente jeg at jeg var litt småsvimmel. Ga beskjed til min veninne og skyndte meg til kassa.
der følte jeg det begynte å gå enda mer rundt... samtidig som det begynnte å svartne/skurre for øynene.
Konsa no sykt... tenkte bare på å få satt i kortet, tasta inn koden, få med meg varene og komme meg bort til et rekverk noen meter bortenfor kassene.

...Husker jeg fikk tasta inn koden... men så husker jeg ikke no...
Ble fortalt at jeg bare sjangla bort mot rekverket, og ramla overende like før jeg var fremme.
Kortet sto igjen i automaten, dama i kassa hadde vist prøvd å spørre meg om kvitering, og ropt etter meg at kortet sto igjen
(men jeg hørte det ikke...)
Da jeg våkna kort etterpå lå jeg med hode i fanget til venninna mi, noen andre folk stående rundt... masende om jeg hadde noen sykdomer og om det gikk bra... først var alle stemmene langt borte og synet var grøtete... men kom meg heldigvis fort[:)] Borte i kassa satt dama sjokert tilbake og folk i køen sto å strekte hals... hihihi ... det hele var så komisk at jeg bare måtte le. Fikk satt meg opp og åpna flaska så fort jeg kjente kroppen var oki[8D] men som sakt... alt gikk veldig bra!!![:D]

uten om å skremme veninna mi, sjokkere kassadamer og ellers nysjerrige handlere fikk jeg ordnet gave til min hemmeligevenn, kjøpt gave(svangerskaps dagbok) til min nygraverte venninne, shoppet litt tøy på 70% til tulla i magen og sett på leiligheten til ho venninna mi som var med. [:D][:)] så nå er det bare å håpe at jeg får sendt pakka til min hemmelige venn, hvertfall innen helga!!!

uff da! Ekkelt det der! Men bra du ikke falt og slo deg altfor mye! [:)]

Huff så skummelt...
Sliter du med blodtrykksfall? Det gjør jeg, og det er veldig plagsomt...
Bra det gikk bra til slutt da...men herregud så skummelt det kan være.

ORIGINAL: Diddij

Huff så skummelt...

litt... men har aldri gått så langt at jeg har svimt av før!!!
rekker stort sett å sette meg og ta meg no drikke før jeg bli helt borte.
merker jo at ting begynner å skje før jeg mister kontrollen... sette seg å drikke litt... evnt få spist no søtt etterpå pleier å funke...
[:D]
men ja... er skikkelig ekkelt.

ORIGINAL: LadyAmKnøtt2 påvei

ORIGINAL: Diddij

Huff så skummelt...

litt... men har aldri gått så langt at jeg har svimt av før!!!
rekker stort sett å sette meg og ta meg no drikke før jeg bli helt borte.
merker jo at ting begynner å skje før jeg mister kontrollen... sette seg å drikke litt... evnt få spist no søtt etterpå pleier å funke...
[:D]
men ja... er skikkelig ekkelt.

Ja det er ikke noe gøy...
Jeg slet i mange år med kraftige lodtrykksfall, og svimte av gang på gang, ganske ofte...lite å gjøre med er det og...

Oh, det var skummelt. Stakkar du! Ikke noe greit med blodtrykksfall, nei.
Har det litt selv og, men ikke så ille at jeg har svimt av på butikken eller noe. Håper det går fint med deg nå.

Har foresten og vært flink og handlet hemmelig venn gave i dag og litt til mini'n i magen min [:D] Er jo så koselig med disse bitte små klærne!!! Så nå skal jeg prøve å få sendt den i morra eller fredag... [:D]

Jeg har også klart det, men jeg fikk ikke trykt inn koden før det ble svart :P (ble hentet i ambulanse og greier...)
Vet ikke hvorfor jeg får det, men det er ikke blodtryksfall vet jeg... Tror det har noe med at jeg ikke får nok luft elns siden jeg pleier å få det i dusjen, på steder med dårlig ventilasjon, eller vis det er sikkelig kaldt ute, mye tåke eller røyk...

Er litt ekkelt, og har heldigvis bare svimt av en gang, alltid klart å unngå at det går så langt ellers:)

Back
Topp