Jeg prøver....

BflyW

Elsker forumet
... å strekke ut tiden sånn at det går minimum 3 timer mellom hvert måltid for Amaya - og få henne til å spise minimum 100 ml når hun da spiser (for at hun ikke skal bli sulten før om 3 timer igjen....). Det går noen ganger...

Ønsk oss lykke til da for å få dette til.... På morgenkvisten i dag ble det bare surr igjen, men jeg har fått til 3 måltider nå med 3 timer igjennom... Men det må MYE byssing til i mellomtiden....

Spørs hvordan natten blir... huff gruer meg til den. Det går vel greit etter en liten stund. Hun har vel lært seg til at hun kan småspise, for hun får jo mat igjen snart alikevel om hun øsnker det - så da må hun 're-programeres' til å skjønne at nåe jeg spiser nå er det en stund til neste gang - så jeg får spise mer når jeg først får....

Lykke til, til deg og!

Jeg har begyndt å følge Tackomas råd med å skifte på henne - vaske henne i ansiktet etc når hun sovner ved flaska. Da får jeg henne som regel til å spise litt til innen ca 15 minutter - så da blir hun litt mettere og kan vente litt lengre... men det er ikke lett nei.

Og ikke skjønner jeg alltid heller om det er sult eller mageknip (eller det å bli holdt) hun gråter etter....

Det er vanskeligst om natten, for da er jeg så trøtt at jeg ikke har ork ti lå prøve for mye... Og på slutten av natten da så har vi kommet litt ut av det, og så bruker vi halve dagen på å komme inn i en viss rytme igjen...

lykke til det tar litt tid men det går.. mathias spiser tidligst vær 3 time nå, går også fire timer før han vil ha igjen. om natten kan han sove 5-6 timer før han våkner å bil ha mat.

Back
Topp