Jeg prøvde bunaden nå :p

Har ikke bunad, men mannen lurte på hva for kjole jeg skulle bruke for å skjule "den magen!" på 17.mai.

Haha. Kanskje jeg holder meg hjemme. Vi skal ha gjester på ettermiddagen, så frister ikke veldig med bytur og styr. Bekkenløsning og bollemage er ikke 17.mai-forenelig :p Men så skal treåringen gå i tog, så må jo nesten bli med <3

Har heldigvis en romslig bunad...

Har ikke bunad, men mannen lurte på hva for kjole jeg skulle bruke for å skjule "den magen!" på 17.mai.

Haha. Kanskje jeg holder meg hjemme. Vi skal ha gjester på ettermiddagen, så frister ikke veldig med bytur og styr. Bekkenløsning og bollemage er ikke 17.mai-forenelig :p Men så skal treåringen gå i tog, så må jo nesten bli med <3

Jeg har hatt termin på 17. Mai jeg for mange år siden :p DET var show det :p Var i tillegg flyttet noe helt sinnsykt ifht mens-/tultermin så var ca 14 dager på overtid :)

Sirkustelt i Crocs :p

Bunad er helt klart avlyst for i år. Kan ikke fatte at det er mulig å være så innmari oppblåst!

Prøvde min i går, må sy den litt ut for å klare å ha den på en hel dag:p

Jeg er veldig spent til 17. Mai:D håper virkelig den passer, ellers vet jeg ikke hva jeg skal ha på meg :eek:

Prøvde min:) den passet heldigvis veldig bra. . :)

• Liker
Reactions: SMI
Har noen hemper over puppene jeg ikke får igjen, men det får bare være :) Barmfager i år :p

Ikke skal den være på mer enn et par timer heller. Og bra er det, for det var ikke lett å skjule gravidfleskemagen :p

Her blir det også å ha på noen timer, til vi får delt nyheten. Så blir det nok å ta på noe mer komfortabelt når vi skal spise. :-P

Her blir det kjole har kjøpt en med god plass til gravid mage

Orker ikke tenke på å ha på meg Bunaden engang. Ikke noe særlig å spy i bunad, så dropper hele greien:p

Back
Topp