Jeg overrasket sambo i dag!

*Mama*

Gift med forumet

Lagde laborint i huset der han måtte finne pakker. Han hadde vært på messe i Stavanger og kom med fly i seks tien. Hadde laget god mat, vasket huset og laget laborint. Var hjemt 4 pakker. 1 inneholdt minnekort til digi kamera, 2 inneholdt digital kamera, nr 3 inneholdt bære veske og nr 4 inneholdt hardisk kamera. [:D] Jeg har brukt masse penger på han i dag![&:][:D] Han var så glad at han skal. Han ELSKER elektroniske dupeditter![:D] Er vel fortjent. Er bursdags gave og pappa gave i et..

Her er de jeg kjøpte.

kjempe fint.. så snill du e[:)]

Hva betalte du for videokamera? Var det bra? 

Så snill du er! Regner med han ble glad ja![:)]

ORIGINAL: Junemamma

hadde veldig lyst på det selv så var jo litt av grunnen for at jeg var såååå snill med han.. [:D][:D][:D]

Oi, snill du er da..
Litt av en gave
Kan tenke meg han ble glad ja!!

Og duuu[:-]
[:D][:D]Jeg har bursdag i Juni [:D][:D] Vil du vite hvor jeg bor??

ORIGINAL: Dunn

Hva betalte du for videokamera? Var det bra? 

DEt er kanon bra. KJEMPE bra kvalitet. Er opprinnelig nesten 6000kr men Elkjøp har nettkampanje der man kan kjøpe det over nett eller gå inn på nettsiden og bestille det i butikken og da koster det 3999kr. Går du bare rett inn i butikken så kaster det nesten 6tusen. Tåpelige greier.

Søkte rundt å nett før jeg kjøpte det og det er bestselger. 60MB minne, men man bør kjøpe et bedre batteri med. Er rundt 2timer batteri kapasitet. Men de selger et som er 7timers.

ORIGINAL: Keiko24

Oi, snill du er da..
Litt av en gave
Kan tenke meg han ble glad ja!!

Og duuu[:-]
[:D][:D]Jeg har bursdag i Juni [:D][:D] Vil du vite hvor jeg bor??

Juni faktisk!!![:D][:D][:D][:D]

Wow!! So snill du er[:D]

ORIGINAL: 3 stars

Så snill du er, blir vel noe godt til kvelds på deg i kveld da..?[:D]

Gutten i magen har stjålet ALL kvelds koselyst![:D] Stakker sambo.. han håpet på dessert men jeg sa det fikk holde med gavene.. [:D]

ORIGINAL: Junemamma

han ble gla da kan jeg tenke meg[:)][:)]

Back
Topp