Jeg overdriver ikke

ToSmå2010

Forumet er livet
om jeg sier at jeg var oppe på do å tissa 15 ganger inatt[8|]

Og igår kveld var jeg på do hvert 15'ende minutt.. Satt å så på tv3 fra klokka 20 til 22.30 og jeg var på do i hver eneste reklame pause.. Det er noen reklamer på tv3[8D] Var sånn at jeg måtte løpe på do hver gang for å ikke tisse på meg[&:] Jeg blir smårar jeg altså.. Det er så slitsomt.. Og jeg får så sinnsykt mye kynnere av det.. [:'(]

Har prøvd å få legen til å henvise meg til ahus for å sjekke nyrene mine.. For jeg har en følelse av at noe ikke fungerer som det skal.. Men han mente at det kunne jeg bare ta opp når jeg skulle inn å føde-.. [8|]

Oi...det var mye [8|]
Jeg tisser ofte, men ikke sååå ofte. Og om natta er jeg kanskje bare oppe 2 max 3 ganger.
Tisser du mye også hver gang, eller bare en liten skvett?

Jeg tisser også mye, men hvor mange ganger i løpet av dagen aner jeg ikke. Men jeg har tenkt meg frem til at jeg tisser ca hver 2-3 time, og det gjelder da hele døgnet. Det er utrolig slitsomt, selv om dagen, men selvsagt verst om natta. Blir kjempe-frustrert! Så gleder meg til det er over [:)][:)]

Utrolig merkelig at legen henvise deg til sjekk i forbindelse med fødsel? Har man ikke annet å tenke på da? Burde ikke det vært sjekket FØR fødsel? [8|]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Oi...det var mye [8|]
Jeg tisser ofte, men ikke sååå ofte. Og om natta er jeg kanskje bare oppe 2 max 3 ganger.

Det er litt opp og ned egentlig.. Men alltid med enn bare noen dråper.. Men ikke alltid veldig mye.. Greia er jo at jeg føler ikke at jeg får tissa ferdig.. Aldri.. Når jeg hadde en nyrestein som lå i urinveiene og sperret for så hadde jeg samme følelsen.. Nettopp fordi urinen blir sendt tilbake for den kommer ikke ut.. Men legen mente jeg bare kunne vente til jeg skulle føde..

Selvom jeg har fått streng beskjed på sykehuset om at jeg skal få henvisning så fort jeg merker tegn til ubehag.. Skulle det være noe så kan jeg ikke gå så lenge med det, da blir nyrene mine ødelagte..

ORIGINAL: ToSmå2010

Oi...det var mye [8|]

Det er litt opp og ned egentlig.. Men alltid med enn bare noen dråper.. Men ikke alltid veldig mye.. Greia er jo at jeg føler ikke at jeg får tissa ferdig.. Aldri.. Når jeg hadde en nyrestein som lå i urinveiene og sperret for så hadde jeg samme følelsen.. Nettopp fordi urinen blir sendt tilbake for den kommer ikke ut.. Men legen mente jeg bare kunne vente til jeg skulle føde..

Selvom jeg har fått streng beskjed på sykehuset om at jeg skal få henvisning så fort jeg merker tegn til ubehag.. Skulle det være noe så kan jeg ikke gå så lenge med det, da blir nyrene mine ødelagte..

Siden du har fått streng beskjed fra fagfolk på sykehuset så ville jeg masa mer på legen. Det er jo ikke normalt å tisse SÅ mye selv om babyen ligger å presser på blæra nå på slutten.
Nei huff.....kan du ringe direkte inn på sykehus og forklare, eller må du ha henvisning via fastlegen?

Oi...det var mye [8|]

Siden du har fått streng beskjed fra fagfolk på sykehuset så ville jeg masa mer på legen. Det er jo ikke normalt å tisse SÅ mye selv om babyen ligger å presser på blæra nå på slutten.
Nei huff.....kan du ringe direkte inn på sykehus og forklare, eller må du ha henvisning via fastlegen?

Legen inne på ahus sa til meg at jeg bare kunne ta direkte kontakt med de.. Men når jeg har prøvd det før så har hun kjerringa som tar telefonen på urologisk avdeling bare sagt at jeg må ha henvisning..

Oi...det var mye [8|]

Legen inne på ahus sa til meg at jeg bare kunne ta direkte kontakt med de.. Men når jeg har prøvd det før så har hun kjerringa som tar telefonen på urologisk avdeling bare sagt at jeg må ha henvisning..

Æsj så dumt [:o]
Du får bare mase og mase....gjør det som magefølelsen din sier. Dersom du føler at ting ikke er som de skal være, så er som regel det riktig.
Håper det ordner seg for deg. Klem

om jeg sier at jeg var oppe på do å tissa 15 ganger inatt[8|]

Og igår kveld var jeg på do hvert 15'ende minutt.. Satt å så på tv3 fra klokka 20 til 22.30 og jeg var på do i hver eneste reklame pause.. Det er noen reklamer på tv3[8D] Var sånn at jeg måtte løpe på do hver gang for å ikke tisse på meg[&:] Jeg blir smårar jeg altså.. Det er så slitsomt.. Og jeg får så sinnsykt mye kynnere av det.. [:'(]

Har prøvd å få legen til å henvise meg til ahus for å sjekke nyrene mine.. For jeg har en følelse av at noe ikke fungerer som det skal.. Men han mente at det kunne jeg bare ta opp når jeg skulle inn å føde-.. [8|]

jeg har det ganske likt faktisk... har ikke tenkt på at noe kan være galt med nyrene mine, men tror ikke det. mamma hadde det ganske likt da hun var gravid, dessuten så pleide jeg å tisse 10-20 ganger i døgnet før jeg ble gravid så. Tror heller jeg har liten blære el[8D]

Jeg kjenner til følelsen av at man ikke får tømt den skikkelig. Det er irriterende[&:]

Men kan jo være en annen grunn for deg, det vet jeg ikke. Lykke til uansett[;)]

Jeg tisser 5-6 ganger ila natta, men så har jeg også slitt med inkontinens etter forrige fødsel - så har nok et dårlig utgangspunkt....15 ganger høres unormalt mye ut da! [8|]

Nå har jeg fått påvist kraftig UVI, så mye av grunnen var nok der.. Så da håper jeg det blir bedre snart[:)]

Back
Topp