Cathee
Gift med forumet
Nå er det langt over 2 uker siden h*lvette begynnte!! Sønnen vår legges 19-19.30 hver kveld å har gjort det i maaaange mnd.. Men, de siste 2 ukene har han hyla, grint, trasset å vært helt VILL fra han har lagt seg til 22-23 minst, HVER kveld!!!! Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre, eller hva det er jeg gjør feil.. Nå har jeg fått så nok, jeg blir helt rådløs, å skjønner ikke hva som er galt.. Klarer heller ikke å finne ut av det! Vi har prøvd ALT.. Å da mener jeg ALT.. [:(] Jeg prøver å tenke hele tiden hva jeg kan gjøre annerledes, eller finne noen flere råd men jeg føler jeg har lest overalt på nettet..
Imorgen skal jeg ringe helsesøster med engang jeg våkner, å bestille time for å få snakka med hu.. Jeg kjenner jeg ikke takler flere uker til med denne torturen! Er det noen her som har vært til helsesøster for søvn/søvnproblemer? Å vet hva de evt kan hjelpe deg med, eller hvilket råd de gir deg?
Jeg er evig takknemlig for råd å veiledning, for nå er jeg utslitt å lei meg [:(] Vil ikke grue meg til å legge ned sønnen min...
Imorgen skal jeg ringe helsesøster med engang jeg våkner, å bestille time for å få snakka med hu.. Jeg kjenner jeg ikke takler flere uker til med denne torturen! Er det noen her som har vært til helsesøster for søvn/søvnproblemer? Å vet hva de evt kan hjelpe deg med, eller hvilket råd de gir deg?
Jeg er evig takknemlig for råd å veiledning, for nå er jeg utslitt å lei meg [:(] Vil ikke grue meg til å legge ned sønnen min...