ista skjedde det noe helt jævlig! :( det er 3 timer siden det skjedde og jeg sitter fortsatt og gråter innimellom! :( jeg og Sander var oppe på rommet hans også så jeg i vindu at pappa kom kjørende, så jeg går ned og sier samtidig til Sander at "nå kommer besse" Sander blir såklart veldig glad og kommer løpende.... vet ikke hva som skjer fordi jeg stod med ryggen til helt nederst i trappa, men på en eller annen måte klarte han å snuble helt i toppen av trappa, fikk en vipp forover og tar 2 saltoer nedover trappa :( :'( ene gangen var det hodet som var nedi, andre gangen vet jeg ikke :( jeg ble heeelt livredd og skyndte meg å løfte han opp og holde han inntil meg :'( heldigvis skrek han fra han begynte å falle til han landa helt, så jeg vet at han ikke slo seg bevisstløs! og mens jeg bærte på han og han skrek og jeg var livredd, så spør jeg han pent om han kan bevege beina sine, for han hang bare der og skrek, men så sier han nei! Da blir jeg jo enda mer livredd og tenker at han har knekt ryggen og blitt lam! :'( heldigvis stopper han raskt å gråte og jeg setter han forsiktig ned i sittende stilling, og han kan både sitte og stå :) så kommer pappa inn døra, og DA får jeg reaksjonen! jeg gråt og gråt og griner fortsatt litt :'( lille gutten min hadde så utrolig flaks! dere skulle sett hvordan han fløy nedover trappa der og dunka hodet nedi :'( jeg var sikker på at han var lam et par øyeblikk der, den følelsen unner jeg ingen i verden å ha! :( det som er litt ille er at mamma og pappa skal ha med seg Sander på hytta i hælja, så pappa kom for å hente Sander når det her skjedde, og dem dro jo rett etterpå og jeg vil bare at dem skal komme hjem igjen :( men vi må ha barnevakt i hælja så vi kan ikke be dem snu, og ikke gidder dem snu heller sikkert.. off, vil bare sitte og holde rundt lille gullet mitt i hele kveld jeg! :(