jeg opplevde noe forferdelig idag!

4xS

Forumet er livet
VIP
ista skjedde det noe helt jævlig! :( det er 3 timer siden det skjedde og jeg sitter fortsatt og gråter innimellom! :( jeg og Sander var oppe på rommet hans også så jeg i vindu at pappa kom kjørende, så jeg går ned og sier samtidig til Sander at "nå kommer besse" Sander blir såklart veldig glad og kommer løpende.... vet ikke hva som skjer fordi jeg stod med ryggen til helt nederst i trappa, men på en eller annen måte klarte han å snuble helt i toppen av trappa, fikk en vipp forover og tar 2 saltoer nedover trappa :( :'( ene gangen var det hodet som var nedi, andre gangen vet jeg ikke :( jeg ble heeelt livredd og skyndte meg å løfte han opp og holde han inntil meg :'( heldigvis skrek han fra han begynte å falle til han landa helt, så jeg vet at han ikke slo seg bevisstløs! og mens jeg bærte på han og han skrek og jeg var livredd, så spør jeg han pent om han kan bevege beina sine, for han hang bare der og skrek, men så sier han nei! Da blir jeg jo enda mer livredd og tenker at han har knekt ryggen og blitt lam! :'( heldigvis stopper han raskt å gråte og jeg setter han forsiktig ned i sittende stilling, og han kan både sitte og stå :) så kommer pappa inn døra, og DA får jeg reaksjonen! jeg gråt og gråt og griner fortsatt litt :'( lille gutten min hadde så utrolig flaks! dere skulle sett hvordan han fløy nedover trappa der og dunka hodet nedi :'( jeg var sikker på at han var lam et par øyeblikk der, den følelsen unner jeg ingen i verden å ha! :( det som er litt ille er at mamma og pappa skal ha med seg Sander på hytta i hælja, så pappa kom for å hente Sander når det her skjedde, og dem dro jo rett etterpå og jeg vil bare at dem skal komme hjem igjen :( men vi må ha barnevakt i hælja så vi kan ikke be dem snu, og ikke gidder dem snu heller sikkert.. off, vil bare sitte og holde rundt lille gullet mitt i hele kveld jeg! :(

Å fy, jeg vet akkurat hvor jævlig du har det.
Minsten min har og gjort salto nedover trappa, og det er virkelig det værste jeg noengang har opplevd.
Men det gikk kjempefint, han fikk ingen skader, takk og lov.
Håper og tror det gikk like bra med Sander, han kommer nok til å kose seg på hytta, og om en liten stund er fallet glemt.

uff! Sånt er helt jævelig for å si det mildt. Værste er å Se at de faller, de sekundene som føles som timer hvor man rekker å tenke, men ikke reagere. Heldigvis ser det oftest mye værre ut enn det er, men steinen i magen er der fortsatt. Gråt litt du også tørker du tårene og slapper av. Det gikk jo bra! Det er det som teller. Han var ikke bevistløs, han gikk og satt etter noen minutter og han er sammen med folk du stoler på. Mange trøste klemmer til deg (skal se at det kanskje var og er værst for deg, for han kommer til å løpe rundt Og herje på hytta :) )

uff ikke noe morro nei. ring de og snakke med han i telefonen du:) og be foreldrene dine holde øye med han mtp hjernerytselse, nakkestivhet o.l. men de tåler utrolig mye så gikk sikkert helt fint!

slikt er bare så utrolig ekkelt å oppleve, veldig glad for at vi ikke ha trapp her inne (har trapp utendørs som jeg er livredd han skal falle ned).
Har tippa pjokken bakover fra sofaen, smalt hue først i kanten av bordet før han landa på gulvet. Blir jo nesten kvalm når jeg ser fallet for meg, føltes som minutter selv om det bare var sekunder det tok.

Ville tatt en tlf til dem for å høre om alt er bra, slik at mammahjertet roer seg bittelitt.

Huff, så forferdelig å oppleve! Det er mye mammahjertet må tåle...
MEN det jeg tror er at han vil ha mye bedre av å kose seg sammen med besteforeldrene enn å være hjemme sammen med mamma som er påvirket av hendelsen. Det vil kanskje gjøre fallet mer alvorlig og skremmende for ham tenker nå jeg...

Huffamei! Det er min største skrekk, føler med deg!

Husk at sånne fall alltid bør sjekkes opp av legevakta, det er ting som kan komme senere.

Labambie skrev:
Huffamei! Det er min største skrekk, føler med deg!

Husk at sånne fall alltid bør sjekkes opp av legevakta, det er ting som kan komme senere.

Sign. Grøsser litt enda her..

har selv vært i den situasjonen der det var jeg som falt ned trappen, og jeg hadde til og med vært å funnet frem en storkniv av alle slag - ikke spør hvordan men jeg hadde da fått tak i den rimelig godt plassert i høyden kniven, å tuslet ut i gangen, å akkurat det øyeblikket var ikke porten på trappa på å jeg på tur, ned trappen med kniven i hånden. Pappa har aldri reagert så raskt noen gang ( har jeg blitt fortalt - nærmest raskere enn lynet ) han sto mer inn mot stua mens trappa jeg var på tur ned i, var i gangen, å før jeg hadde kommet til 5 trinn ( dog i saltoformasjon ) ned trappen, var han på plass fikk fakket tak i meg, å ikke minst fjerna kniven! Det var et skrekksenario for mine foreldre stakkar ( jeg var vel rundt 3 år da ) Sykt, hva vi kan finne på uten å tenke over det.
Har også gått til vinduet og skulle vinke farvell til mamma da farmor skulle passe meg en gang for drøye 20 år siden å der klarer jeg og luke meg mellom vindue ( hadde jo barnesikring ) og hang meg selv ut gjennom. Bestemor holde på å få hjerteatakk, for det var ikke langt fra før jeg falt ut.hang å vippet med magen, å var rimelig blå i tryne etter å ha jobbet hardt me å komme meg i det jævla vindue. Å det gikk fort, fra farmor kom inn døra, å mamma gikk ut, til mor var oppe. å jeg var rundt 4-5 da! hehe

Back
Topp