Jeg oppdaget....

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
.... at det er farsdag søndag 8 november jo[:)][:)][:)] Kanskje vi er så heldig at vi kan ta en liten feiring av den om testen er positiv den 5 november Hadde vært kjempemoro å teste den søndagen da, men så lenge kan jeg umulig vente[8D][:D]

Stemmer det!!! [:D][:D][:D][:D] Satser på at det blir en litt spesiell farsdag i år, den første i rekken av mange som skal feires! [:)] Jeg skal også teste 5. november, og kommer til å ta en test den dagen. Men håper vi kan kose oss litt ekstra med masse gode følelser i kroppen neste søndag! [;)]

Åååååå...... Tenk hvilken gave det hadde vært å få vite at man venter barn på farsdag!!! Jeg hadde prøvd mitt beste for å holde meg til farsdag, men forstår godt at det ikke er så lett :)

Uansett så håper jeg du får den klareste positive testen som finnes!!!

ORIGINAL: Tøysa

Stemmer det!!! [:D][:D][:D][:D] Satser på at det blir en litt spesiell farsdag i år, den første i rekken av mange som skal feires! [:)] Jeg skal også teste 5. november, og kommer til å ta en test den dagen. Men håper vi kan kose oss litt ekstra med masse gode følelser i kroppen neste søndag! [;)]

Jepp[:)] Vi skal storkose oss på farsdagen[:)][:)][:)]

Back
Topp