Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *MissMe*
ORIGINAL: Vand
Det gjør vel for vondt før du gjør skade??
Ja... men jeg tenker, har muskelen godt av å bli strukket ut da???
Jeg tipper at det ikke er det beste for muskelen. Må nok varme den opp først?? Den bør jo være varm når en strekker...
Det gjør vel for vondt før du gjør skade??
Ja... men jeg tenker, har muskelen godt av å bli strukket ut da???
Jeg tipper at det ikke er det beste for muskelen. Må nok varme den opp først?? Den bør jo være varm når en strekker...
Men HVORFOR!`????? [;)][;)][;)][:@][:@][;)][;)][;)]
Farsken ta - må jeg lete opp kroppsøvingsoppgavene mine fra videregående???!?!? [&:][&:][&:]
ORIGINAL: schnuppaluppa
ja..hva menes med gangsperre?
overtrent muskel? [8D]
Og.... det skal ikke være farlig og tøye når man er kald. Men man bør gjøre det litt mere forsiktig enn når man er varm.
Håper jeg skjønte spm ditt. [8D]
Og.... det skal ikke være farlig og tøye når man er kald. Men man bør gjøre det litt mere forsiktig enn når man er varm.
Støl ja! [;)]
Joda, du skjønte spm mitt! Men jeg syns at det hjelper å tøye ut etter trening for å forebygge stølhet... Så det er bare tull? (har jo trent i x antall år før, strakk ALLTID ut etter trening[8|])
Takk for svar! [:D]
Støl ja! [;)]
Joda, du skjønte spm mitt! Men jeg syns at det hjelper å tøye ut etter trening for å forebygge stølhet... Så det er bare tull? (har jo trent i x antall år før, strakk ALLTID ut etter trening[8|])
Takk for svar! [:D]
Jepp...bare tull. Det som gjør vondt er at musklene bygger seg opp igjen. I følge det jeg har hørt. [:)]