*Bestevennen*
Elsker forumet
At det virkelig alltid er pappan som er den "onde" den vanskelig osv når et par går fra hverandre. Er mange som jammen er flinke til å rakke ned på barnefaren her inne, men jeg har skjønt for leeeeeeeeeeenge siden at vi damer kan jaggu vere noen drittkjerringer vi også. Er sikker på at det i halvparten av tilfellene er like mye damen som har skyld i konflikter og problemer som mannen. Men jeg er rimelig sikker på at de aller fleste alenemødre her inne mener de er skyldfrie og x'en er den som skaper alle problem[;)][8D][:D] Jeg blir imponert om det er noen som faktisk kan innrømme at de er like vanskelig de som mannen uten å legge skylden på at det er mannen som i utgangspunktet er den skyldige.
Hihi.. her legger jeg hodet mitt på en huggestabbe men men[8D]
Kjenner selv tilfeller der mor klager på pappan mens det egentlig er HUN som er problemet[8D][:D][;)]
Syns det egentlig er litt trasig at så mange menn blir rakket ned på uten mulighet å forsvare seg, for jammen finnes det MANGE av de som faktisk er der for ungene sine også![;)]
Hihi.. her legger jeg hodet mitt på en huggestabbe men men[8D]
Kjenner selv tilfeller der mor klager på pappan mens det egentlig er HUN som er problemet[8D][:D][;)]
Syns det egentlig er litt trasig at så mange menn blir rakket ned på uten mulighet å forsvare seg, for jammen finnes det MANGE av de som faktisk er der for ungene sine også![;)]