Jeg nekter å tro

*Bestevennen*

Elsker forumet
At det virkelig alltid er pappan som er den "onde" den vanskelig osv når et par går fra hverandre. Er mange som jammen er flinke til å rakke ned på barnefaren her inne, men jeg har skjønt for leeeeeeeeeeenge siden at vi damer kan jaggu vere noen drittkjerringer vi også. Er sikker på at det i halvparten av tilfellene er like mye damen som har skyld i konflikter og problemer som mannen. Men jeg er rimelig sikker på at de aller fleste alenemødre her inne mener de er skyldfrie og x'en er den som skaper alle problem[;)][8D][:D] Jeg blir imponert om det er noen som faktisk kan innrømme at de er like vanskelig de som mannen uten å legge skylden på at det er mannen som i utgangspunktet er den skyldige.

Hihi.. her legger jeg hodet mitt på en huggestabbe men men[8D]

Kjenner selv tilfeller der mor klager på pappan mens det egentlig er HUN som er problemet[8D][:D][;)]

Syns det egentlig er litt trasig at så mange menn blir rakket ned på uten mulighet å forsvare seg, for jammen finnes det MANGE av de som faktisk er der for ungene sine også![;)]

Alltid to sider av en sak. Vi damer kan mishandle en mann like mye som han kan mishandle oss, vi er like utroe, like uansvarlige osv..... Vi er bare mennesker alle sammen[:)]

amen!

Någen som har påstått at mannen alltid e den onde då?

Det kommer jo an på øyet som ser..

Her får vi oftest høre damenes versjon, og for dem kan det være at de føler at pappaen er den som lager trøbbel.

Vel, nå er det vel en goood del pappa'er der ute som faktisk stikker fra ansvaret og virkelig gir pappaene dette dårlige ryktet.

Jeg for min del kunne skrevet flere bøker om hvor dritt en pappa faktisk kan være..[;)]

altid to sider av en sak!![:)]
vi kvinnfolka er nok ikke så lette å leve med bestandig vi heller nei[:D]

Svoger`n min er "den andre siden" av denne saken. Han er verdens beste pappa for jenta si. Mens mamman er utro, lyver, stjal 20-30 000kr fra kontoen hans (tok ut penger i minibank og nekta for at det var hun, til tross for at de hadde bilder), x antall selvmordsforsøk og hun kunne sitte på en pub å slå på seg brudd i hånden/fingern med mobilen, for så å anmelde svoger for mishandling...

Så, jeg må ærlig innrømme at jeg tar det meste her inne med en stor klype salt...
(Ikke vondt ment til de som faktisk er ærlige)

ORIGINAL: Niiiitah87

Ikke sett noen påstått noe slik jeg heller[&:]

Grunnen til at det florerer historier her inne om hvor ille BF er, det er jo fordi det er mest damer her inne, sillert like ille andre veien på mannsdominerte forumer.

Dette er jo en plass man kan "tømme" tankene, sinne, agressjon, glede osv osv....å at mange lyver for å tale sin sak, det er 100% sikkert, å det er ALLTID 2 sider av en sak, likevel så er det nok mange sanne historier også, å det ER mange mannfolk som er vanskelig, men det er det mange kvinnfolk også som er.

Dette er internett folkens, folk kan lyve så det renner her inne, ta gjerne alt med en klype salt[;)]

ORIGINAL: MaMMaCHICKA

vel er vel kanskje ikke som direkte påstår det, men en trekker jo litt konklusjoner når en leser tråd etter tråd hvor det er pappan som blir hengt ut gang etter gang etter gang[;)] er ikke noe spesielt i det siste, dette er noe jeg har lagt merke til over tid[;)]

ORIGINAL: *Bestevennen*

vel er vel kanskje ikke som direkte påstår det, men en trekker jo litt konklusjoner når en leser tråd etter tråd hvor det er pappan som blir hengt ut gang etter gang etter gang[;)] er ikke noe spesielt i det siste, dette er noe jeg har lagt merke til over tid[;)]

Det e jo mest damer her inne, og då e det jo og mest naturligt at det e mest fedrene det går udøve.
Men har nå sett hauavis me tråder der andre mødre og bler uthengt. " eg såg ei mor jørr ditt og datt i dag" osv.
At mødre klage øve fedrene te ongene sine, e jo heller ikkje det sama som å klaga øve ALLE fedre på denne jord.

ORIGINAL: *Bestevennen*

Det e jo mest damer her inne, og då e det jo og mest naturligt at det e mest fedrene det går udøve.
Men har nå sett hauavis me tråder der andre mødre og bler uthengt. " eg såg ei mor jørr ditt og datt i dag" osv.
At mødre klage øve fedrene te ongene sine, e jo heller ikkje det sama som å klaga øve ALLE fedre på denne jord.

Må signere denne. Tviler på at temperaturen hadde vært noe særlig lavere om det eksisterte et likt forum for disse pappaene.

Men ja, det er alltid to sider av en sak[:)]

Back
Topp