Jeg mister så mye hår at.. *oppdatert m/ bilde*

OMG! Du kan jo fylle en liten pute med detta!! haha

Jeg har allerede klippet meg, da blir hårmengden som faller av iallfall litt mindre (men dessverre like mange hårstrå [:'(]). Har også begynt å ta multivitamin og b-vitaminer i håp om at det som kommer på nytt skal gro litt raskere/blit tjukkere....men ammeluggen min begynner å bli ganske framtredende og jeg har tynt hår fra før!!! jaja..alt for de søte små!

jeg klipte og farget det og jeg røyter ikke så mye mere faktisk rart men ...tror hun brukte en vidunder kur altså

ORIGINAL: Glapia.

har du prøvd ølgjær? Her funker det!!! [:D][:D][:D]

har du det pulveret?synes det smaker så blæh at jeg ikke klarer å få det i meg[8D]

Her røyta jeg helt ekstremt leeeenge! Og jeg har tjukt, langt hår, men nå har det like plutselig som det begynte stoppet igjen[:D]

Tank gad! Holdt på å bli sprø av alt håret som falt av... [:-][:'(]

ORIGINAL: LinnOgMia

jeg kan starte parykk-fabrikk!! med langt hår!!

Det er helt vanvittig hvor mye hår jeg mister.. altså jeg kan dra i håret i evigheter å få like mye hår hver gang..
Det er helt SYKT.. Og jeg overdriver ikke.. [:(][:'(]

Er jo en stund siden jeg sluttet å amme nå..
Noen som har peiling på når man eventuelt SLUTTER å miste hår???

Er i tillegg utrolig irriterende.. Det er lange hår OVERALT.. Hvor enn man ser så er det hår.. Det ender opp overalt.
Er dritt lei.. "heldigvis" har jeg ganske tykt hår, så har litt å gå på.. Men får da være grenser..

Skal til frisøren neste uke å klippe meg.. kanskje det hjelper litt.. * YEAH RIGHT *!

TA DA!! bare børstet håret mitt litt i sted jeg!! [:'(]

Oi...ser nok ut til at du røyter mer enn meg ja...Dette var jo bere helt vilt!! Jeg trodde jeg røyta masse...[:o][:o]

Kan legge til at dette er etter dusjing og en ENORM floke [8D]

har rett og slett ikke turt å gre håret, før nå [8D]

Her er hårmanken halvert. Ganske stusselige greier, men over den værste røytinga nå virker det som.
Men isteden så ser det ut som om jeg konsant får strøm da nye småhår står ut av hode mitt hele tiden.
Ganske fresh om dagen kan du si...

nå snakker jeg for meg selv da,men jeg har jo ikke ammet og jeg har røytet MASSE jeg å!![:'(]
men ga seg for et par mnd siden.. jeg har klippet meg "kort" (hadde veldig langt hår!)
og det har hjulpet!![;)]

Likens her og! Har tetta dusjen x antall ganger[:'(]

Back
Topp