Innlegget er farget av dagens nestenhendelse der jeg nesten tryna med hele bagen (med baby oppi!!) Har en Mountain Buggy (nyeste versjon) med tilhørende bag og jeg hater den. Flere som har den? Den har ikke stropper så må bære hele bagen med baby oppi med én arm for å komme meg opp trappa for å komme meg ut. Systemet for å feste bagen til vogna er også idiotisk; man må treffe med noen tynne fester på bagen oppi et annet smaaaalt feste på underdelen.
Og det skal jeg stå og fomle og kåle med midt i mørket ute, imens toåringen tripper nede ved døra og jeg holder på å dø av svettenafall og stress.
Dessuten er trekket/stoffet til vogna av verdens teiteste stoff, det tiltrekker seg absolutt alt av tekstilhår og støv! Må gå over med klesrulle liksom.
Vogna er god å trille, enkel og manøvrere, tviler ikke på at det er en god sportsvogn, men en god bagvogn er det i mine øyne så langt fra som det er mulig å komme! Den er dessuten veldig åpen og skjermer dårlig mot vær&vind uten stormtrekk.
For tre uker siden bestilte jeg en City Bag Supreme til min Emmaljungavogn, og gleder meg til å få den
Hadde den sist, og var veldig fornøyd med den (dumme meg solgte den gamle sommeren 2014
skulle jo ikke ha flere babyer). Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med denne MB bagen, da, men vesla liker å sove i den i hvertfall.
Dagens klager
Og det skal jeg stå og fomle og kåle med midt i mørket ute, imens toåringen tripper nede ved døra og jeg holder på å dø av svettenafall og stress.
Dessuten er trekket/stoffet til vogna av verdens teiteste stoff, det tiltrekker seg absolutt alt av tekstilhår og støv! Må gå over med klesrulle liksom.
Vogna er god å trille, enkel og manøvrere, tviler ikke på at det er en god sportsvogn, men en god bagvogn er det i mine øyne så langt fra som det er mulig å komme! Den er dessuten veldig åpen og skjermer dårlig mot vær&vind uten stormtrekk.
For tre uker siden bestilte jeg en City Bag Supreme til min Emmaljungavogn, og gleder meg til å få den
Dagens klager