Jeg melder meg også inn her!:D

Etliteønskenr3:D

Andre møte med forumet
Hei:)

Jeg er 5 uker på vei og kan endelig melde meg inn her. Er veldig glad og nervøs på en gang.  Går og kjenner etter kvalme, ømmebryster og sikking i magen hele tiden.Mener jeg var mer kvalm og følte meg mer gravid på denne tiden når jeg gikk med nr.1. (vet det er tidlig ennå, så kvalmen kommer vel kastende over meg om oen dager) Noen andre som syns det er forskjell fra tidligere svangerskap?
 
Føler det akkurat slik du beskriver det her :) føler symptomene,og da særlig dette med kvalmen og lukt var verre første gangen:) men vi slipper vel ikke unna,det kommer vel snikende det også skal du se ;(
 
Litt betryggende at det ikke bare er meg.:)
Nesten så jeg håper jeg blir litt kvalm snart....hehe....ja den kommer nok snikende denne gangen også. Skal heldigvis på tidlig ul, håper jeg klarer å slappe bedre av etter det. Jeg hadde en MA i uke 11+5 for noen år siden.Forrige svangerskap var jeg livredd fra begyynnelse til slutt og klarte aldri å slappe ordentlig av og kose meg med graviditeten.
 
gratulerer med spiren. ingen svangerskap er like:)
 
Jeg har det helt likt som deg, dette svangerskapet har begynt helt ulikt! Jeg var kvalm og hadde veldig ømme pupper fra 3+4/3+6 sist, da jeg testet pos.. Nå er jeg 5+1 og har egentlig bare skikkelig såre brystvorter, slik man har de første dagene med amming, vet du??
Jeg også er så redd for at det ikke er liv der inne, men jeg prøver å ikke tenke så mye på det, vet at det ikke gjør ting bedre akkurat..

Uansett, grattis med positiv test, bare fremtiden vil vise hva som skjer, men vi håper på det beste!
 
Gratulerer med spire :)
 
Juhu!! Samme her, er knapt nok 4 uker på vei - men mener bestemt jeg allerede følte det mer på kroppen sist... Men ikke første gangen da, hehe.. Så alle svangerskap er ulike, selv om mamman også er det samme!
 
Back
Topp