I dag har jeg absolutt ingen symptom, føler meg såpass normal at jeg like godt kunne vært ikke-gravid Men leste at der er normalt det også, så da bør jeg ikke klage Men kan vel komme mer senere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Johoo, jeg synes det er litt gøy med disse testebildene så jeg slenger ut et nytt Dette er tatt ca. 20 min. etter frist, men streken kom opp før fristen og ble vel enda sterkere etter 5 min. 13 dpo i dag.
I dag har jeg absolutt ingen symptom, føler meg såpass normal at jeg like godt kunne vært ikke-gravid Men leste at der er normalt det også, så da bør jeg ikke klage Men kan vel komme mer senere!
Haha! Jeg også liker å teste. Det er gøy å se at de blir sterkere for hver gang
Ja, det er helt normalt! Forrige svangerskap kjente jeg nesten ikke noe før bekkenløsningen kom i uke 15 eller noe De fleste dager var det som om at jeg ikke var gravid.
Til nå har jeg kjent at kroppen er annerledes hvertfall. Jeg husker ingenting og er en konstant zombie De ler av meg på jobb, uten å vite årsaken da selvfølgelig! Sikkert uvandt å se meg så surrete
Johoo, jeg synes det er litt gøy med disse testebildene så jeg slenger ut et nytt Dette er tatt ca. 20 min. etter frist, men streken kom opp før fristen og ble vel enda sterkere etter 5 min. 13 dpo i dag.
Det er bare så rart, hadde forventet mer når man leser om at nesten alle får diverse symptomer, men godt å vite at det er mer normalt enn man tror å ha så lite
Hehe, da er du ikke i tvil denne gangen tenker jeg Har du noen andre symptomer også?
Gratulerer
Jeg er nok ikke i tvil nei, men kjenner ikke noe overdrevent med symptomer. Det er det at jeg er konstant trøtt og surrete.. Jo, og så er det denne berømte luften i magen :O tihi! Stakkers mannen sier bare jeg
Haha
Gratulerer
Stemmer, det er jo tydelige nok symptomer det Det får vel mannen bare tåle, han er bidragsyter i dette
Gratulerer til deg også jippi!
Jeg er også førstegangsgravid Gratulerer så mye!
Gratulerer så masse!
Gratulerer til deg