Jeg må stoppes!!!!!

Twilight

Forumet er livet
har vært å handla enda mere klær.... alle sier til meg nå må du ha nok og jeg er helt enig med dem, men nei da jeg klarer ikke gå innom en butikk uten å kjøpe noen ting til jenta vår... økonomien går jo bare nedover og nedover å... må bare stoppe her jeg.. tror egentlig ikke jeg trenger noe mer klær foreløpig, men klarer ikke[X(][&:][&:][&:][&:]

STOPP!!!
NÅ ER DET NOK!!!

Hjalp det eller??

det får jeg se når jeg kommer inn i en kjøpesenter[:D] håper det hjalp[:D]

[:D]Haha. Har ikke hanlet et plagg enda jeg da, men det kommer vel snart det også.  Kan ikke være lett det er jo så mye fint babytøy. Fårstå godt du går litt av hengslene ja[:D]

Du får ta å kjøpe deg noen strikke pinner og tråd og strikke noe til prinsessa di [:D] Da får du ikke tid til å gå å handle mer! [:D]

strikke klarer jeg nok ikke men jeg har faktisk tenkt å hekle en sengeteppe til å ha over dyna i vogna, ser jo såå fint ut[;)] må få litt hjelp først, er så lenge siden jeg har gjort det[;)][;)]

Ja! Det er jo genialt! Du får finne deg noen som kan hjelpe deg. Selv er jeg straks ferdig med vognteppet jeg har strikket! Endelig :D

Du er ikke alene om å være litt babyklærshoppinggal... [8|][:D]

[;)]det var jo godt å høre at jeg ikke er alene om det[;)][;)] må begynne å hekle eller brodere jeg, da kan jeg bruke tiden min litt anderledes

Du er faktisk ikke alene om dette her[;)]!!!!!!!!!! har kjøpt masse klær,sko osv..og kjøper fortsatt når jeg er innom kjøpesentre....klarer nesten ikke med å vente for å prøve klærne på han[:D]

Back
Topp