Jeg må klage litt…

Dagene. Går. Så. Sakteee.

Bare 4+4 og føler jeg har vært gravid i to måneder. Er jo ikke over grensen for kjemisk engang.

Jeg får heller tenke på at jeg blir satt i gang i fødsel to uker før pga diabetes da. Da blir tiden litt kortere :p
4+4 her å… går grise tregt :hilarious::hilarious:

Våknet fra verdens beste drøm, jeg og bf var blitt sammen igjen å hadde det så fint sammen. Men så ble jeg våken å savnet kom, innså det bare var en drøm som aldri vil skje. Har drømt så mange slike drømmer i det siste at han er nær meg men nei. Alt virker så meningsløst at ikke det vi har/hadde sammen er verdt å kjempe for :crybaby2

Våknet fra verdens beste drøm, jeg og bf var blitt sammen igjen å hadde det så fint sammen. Men så ble jeg våken å savnet kom, innså det bare var en drøm som aldri vil skje. Har drømt så mange slike drømmer i det siste at han er nær meg men nei. Alt virker så meningsløst at ikke det vi har/hadde sammen er verdt å kjempe for :crybaby2
Uff, jeg føler så med deg oppi alt dette. Hormonene hjelper jo ikke akkurat på. Sender deg en god klem :Heartbigred

Ååå kjære deg!!:(:Heartred
Skjønner dette er fryktelig tøft for deg!!
Har du en familie som støtter deg og venninner i nærheten ? :love7
Du skal jo nødig stå i dette alene!!:Heartred
Sender deg en kjempegod klem!

Ååå kjære deg!!:(:Heartred
Skjønner dette er fryktelig tøft for deg!!
Har du en familie som støtter deg og venninner i nærheten ? :love7
Du skal jo nødig stå i dette alene!!:Heartred
Sender deg en kjempegod klem!

Er stortsett alene hele tiden, har noen få gode venninner, men treffer ikke hverandre så ofte ❤ men går bra, er vandt til å klare meg alene, men godt å lufte tankene en plass av og til ❤

Er stortsett alene hele tiden, har noen få gode venninner, men treffer ikke hverandre så ofte ❤ men går bra, er vandt til å klare meg alene, men godt å lufte tankene en plass av og til ❤

Åå føler så med deg! For en vanvittig jobb du gjør!:Heartpink
Er ikke barnefaren involvert i de andre ungene heller?

Ja luft tankene og ventiler her! :Heartpink

I kveld ble jeg hun som sovnet ved bordet i en førtiårsdag:bag: Altså, jeg kan tydeligvis sovne hvor som helst, når som helst:sorry: Jeg drakk jo ikke heller, så om ikke folk mistenker noe nå så vet ikke jeg:hilarious: Heldigvis ingen som spurte:)

Åå føler så med deg! For en vanvittig jobb du gjør!:Heartpink
Er ikke barnefaren involvert i de andre ungene heller?

Ja luft tankene og ventiler her! :Heartpink

Han er kun pappa til nr3 i flokken å jo han er kjempe flink med barnet vi har sammen fra før, men vil ikke ha noe med barnet som nå kommer. Men jeg respekterer hans valg ❤ kommer han også senere å har endret mening så skal jeg også tilrettelegge for det. Ønsker han bare alt godt uansett hvordan det blir ❤

Han er kun pappa til nr3 i flokken å jo han er kjempe flink med barnet vi har sammen fra før, men vil ikke ha noe med barnet som nå kommer. Men jeg respekterer hans valg ❤ kommer han også senere å har endret mening så skal jeg også tilrettelegge for det. Ønsker han bare alt godt uansett hvordan det blir ❤

Så fin innstilling du har i en utrolig vanskelig situasjon:Heartpink
Kanskje han ser ting annerledes når ting blir litt mer konkret og ekte med den voksende magen og knøttet som kommer:Heartpink

I kveld ble jeg hun som sovnet ved bordet i en førtiårsdag:bag: Altså, jeg kan tydeligvis sovne hvor som helst, når som helst:sorry: Jeg drakk jo ikke heller, så om ikke folk mistenker noe nå så vet ikke jeg:hilarious: Heldigvis ingen som spurte:)

Hahaha morsomt!
Jeg kjenner meg igjen kan sovne hvor som helst,når som helst. Drev å duppet av når jeg ventet på gynokologen som var forsinket med 20 min :shifty::hilarious:

Så fin innstilling du har i en utrolig vanskelig situasjon:Heartpink
Kanskje han ser ting annerledes når ting blir litt mer konkret og ekte med den voksende magen og knøttet som kommer:Heartpink

Takk ❤ ja en kan jo håpe på det ❤

Yngste våknet med spysyke i dag. Hurra... Så er spørsmålet, er jeg bare morgenkvalm eller syk-kvalm...:wacky:

Gurimalla så dårlig jeg har sovet i natt! Denne dagen blir seig :hungover:
Samme her … :( føler så sykt med deg:Heartred
Er så sliten og trøtt om dagen. Våkner 3-4 ganger ila natten. Sovner mellom 22-23 og våkner mellom 4-5 og får ikke sove igjen:sorry:
Isted var jeg så sliten at måtte legge meg midt i støvsugingen..men sove får jeg ALDRI til på dagen! påvei ut døra når vi skulle på butikken begynte jeg å grine liksom…:(
Fatter ikke åssen jeg skal henge sammen på jobb med nattevakter og ja….

Samme her … :( føler så sykt med deg:Heartred
Er så sliten og trøtt om dagen. Våkner 3-4 ganger ila natten. Sovner mellom 22-23 og våkner mellom 4-5 og får ikke sove igjen:sorry:
Isted var jeg så sliten at måtte legge meg midt i støvsugingen..men sove får jeg ALDRI til på dagen! påvei ut døra når vi skulle på butikken begynte jeg å grine liksom…:(
Fatter ikke åssen jeg skal henge sammen på jobb med nattevakter og ja….

Denne dagen har bare vært virkelig ille! Håper så på at jeg får en bedre natt nå. Dette blandet med hormoner er jo ikke en god kombo :arghh:

I dag måtte jeg sove på sofaen mens mannen lagde middag og satte guttungen i stolen sin. Nå sitter jeg å vurderer om jeg skal orke å trene eller ikke. Jeg tipper jeg bare går å legger meg :P

Back
Topp