Sorry jenter! Nå kommer tidenes klagetråd fra meg 3+4 liksom
jeg har to fine gutter på 9 og 12 år, samt 3 aborter bak meg…
Med gutta slet jeg tidlig med rastløse ben og mareritt!
Gjett hvem som allerede har begynt a? JODA, meg!
I natt har jeg sovet mer eller mindre NADA, beina mine har løpt maraton og jeg holdt på å klikke da klokka ble 2-3-4
I tillegg har jeg drømt at jeg ble satt igjen på toppen av ett tårn uten sikkerhet og måtte klarte ned alene uten hjelp i full snøstorm..
Det var kunn murvegg alle veier og sikkert 100’m ned til bakken rett ned
Fyy f så ekte det var!
Sorry, vet ikke hvor jeg skal henn… men hvis dette skal begynne allerede nå, vet jeg om 8 mnd som kommer til å gå
Tregt altså
Noen med lignende erfaring fra før eller allerede nå?
eneste jeg ser på som
Positivt her er at jeg kunn har hatt dette med gutta, altså de to svangerskapene som endte i barn!
Ellers jobbet jeg jo ut begge svangerskapene å var ellers i grei form, men syns det er ille nok om skal starte nå.
Blir så utbrent av lite søvn… blir jo heksetilstander til slutt her hjemme..
jeg har to fine gutter på 9 og 12 år, samt 3 aborter bak meg…
Med gutta slet jeg tidlig med rastløse ben og mareritt!
Gjett hvem som allerede har begynt a? JODA, meg!
I natt har jeg sovet mer eller mindre NADA, beina mine har løpt maraton og jeg holdt på å klikke da klokka ble 2-3-4
I tillegg har jeg drømt at jeg ble satt igjen på toppen av ett tårn uten sikkerhet og måtte klarte ned alene uten hjelp i full snøstorm..
Det var kunn murvegg alle veier og sikkert 100’m ned til bakken rett ned
Fyy f så ekte det var!
Sorry, vet ikke hvor jeg skal henn… men hvis dette skal begynne allerede nå, vet jeg om 8 mnd som kommer til å gå
Tregt altså
Noen med lignende erfaring fra før eller allerede nå?
eneste jeg ser på som
Positivt her er at jeg kunn har hatt dette med gutta, altså de to svangerskapene som endte i barn!
Ellers jobbet jeg jo ut begge svangerskapene å var ellers i grei form, men syns det er ille nok om skal starte nå.
Blir så utbrent av lite søvn… blir jo heksetilstander til slutt her hjemme..
Last edited: