Jeg må forlate dere

BlessedInBits

Blir kjent med forumet
Hei jenter!

Jeg dro på tul i dag, og jeg ble satt tilbake 3 uker, som da vil si at jeg egentlig er 7+6 på vei og har termin 4.10. Vi så den lille, og hørte hjertet slå. Vi er overlykkelige, men vi må "dessverre" flytte inn i oktobergruppen. :angel8 Ønsker dere masse lykke til videre, og takk for meg! :Heartbigred
 
Herlighet så glad jeg ble for å se dette :) Ikke at du flytter til oktober, men at alt står bra til ;) Var så redd for at det var gått galt når jeg såg overskriften, så nå er jeg overlykkelig på dine vegne! :D Masse lykke til videre ❤
 
Herlighet så glad jeg ble for å se dette :) Ikke at du flytter til oktober, men at alt står bra til ;) Var så redd for at det var gått galt når jeg såg overskriften, så nå er jeg overlykkelig på dine vegne! :D Masse lykke til videre ❤
Samme her! Bra alt står bra til :) Lykke til videre ❤️
 
Herlighet så glad jeg ble for å se dette :) Ikke at du flytter til oktober, men at alt står bra til ;) Var så redd for at det var gått galt når jeg såg overskriften, så nå er jeg overlykkelig på dine vegne! :D Masse lykke til videre ❤
Samme her :facepalm: masse lykke til videre :love017
 
Herlighet så glad jeg ble for å se dette :) Ikke at du flytter til oktober, men at alt står bra til ;) Var så redd for at det var gått galt når jeg såg overskriften, så nå er jeg overlykkelig på dine vegne! :D Masse lykke til videre ❤
Tusen takk jenter! ❤❤ Ønsker dere alle lykke til med septemberbarna! :smiley-angelic003
 
Åh, jeg ble også lettet da jeg så at du bare var flyttet tilbake. Var redd du hadde mistet da jeg så overskriften. Masse lykke til videre i oktobergruppa:happy:
 
Shit, var redd du hadde fått SA eller noe. Så fint å høre at alt går bra, og lykke til i oktobergruppa.
 
Åh, det var godt å høre at du bare ble satt tilbake :) oktober er en fin måned å føde i. Lykke til!
 
Jeg henger på gjengen som ble letta over at du ikke hadde mistet :p Velkommen til oktobergruppa (jeg henger begge steder pga sen septembertermin) ❤️
 
Last edited:
Back
Topp