jeg må få si det til noen..utslitt dere og?!

Eli_b

Betatt av forumet
Idag kom jeg på at vi skal til ski herifra(Oslo) og kjørte ditt for å kose oss med shopping og middag på Egon.
Men drømmen varte kort om en hyggelig dag. Først vil hun ikke sitte i vogna(når vi ankom til senteret), så var det å skifte bleien. O nei hun vil ikke å ligge på madrasser engang og heller ikke på sofaen som var der.
Så var det andre gang med bleie som kjedde det samme og skrik/gråt.
Ville ikke drikke melk og jeg vet at hun var sulten men nekta å drikke.
Hun ville ikke sitte på vognen. Hun ville røre på alt mulig klær og sko og diverse hun så....

Nå er vi hjemmet og er helt utslitt jeg, mens hun sov på bilseten på vei tilbake til Oslo.

Hva kjer hos dere!?
 
Gidder ikke prøve meg på å dra ut å spise , reise eller på shopping :p Hadde bare blitt stress.. Holder han busy på dagene med å leke hjemme, trille tur i byen, stranda eller dyreparken. Dagene må ha mye aktivitet og mye å se på og utforske så han holder seg glad og sovner fint på kvelden.. Blir vanvittig sliten og lei av å sitte hjemme en hel dag da bebisen bare blir ekstremt rastløs og sutrete - som meg :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
minsten min prøve også å få fatt i ting når han sitter i vogna ,, jeg har av og til begynt å snu sportsdelen sånn at han kan fremover , dette hjelper godt hvis han begynner å bli trøtt f eks men ikke vil legge seg ned; da sitter han å ser på alt og alle og jeg tror han liker det

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Det han derimot synes er kjedelig (forståelig nok også da) er som i for går da vi var på båt tur egentlig med planer om å gå i land å grille; men hvor vi i stede var veldig mye i båten ; det synes han lite om, blir veldig bevegelses hemmet av redningsvesten

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp