Jeg må få rette en takk

CathogBen

Elsker forumet
Til dere ALLE sammen [:D][:D][:D]

Hadde mamma og pappa på middag i dag og de var så imponert over de tingene jeg nevnte som jeg hadde lært av dere her inne. Og jeg måtte legge til at jeg føler meg så trygg som mamma etter jeg ble mer aktiv her inne. Jeg får alltid svar på det jeg lurer på, og de tipsene som dere kommer med funker som regel veldig bra [:)]
Deres erfaringer blir etterhvert mine og jeg er evig takknemlig [:)][:)]

Nåååå!!!
Klemmepå! <3

ORIGINAL: Villemo26

ORIGINAL: Tessy_

Nåååå!!!
Klemmepå! <3

KlemmepåendameirennTessy!!!

MAKAN!!!

KLEMMEPÅLITTMERE!!!!

Så kjekt da! Merker at folk ofte er veldig fordømmende overfor babyforum, er liksom ikke det første jeg braser ut med at jeg er aktiv på. Men, det er utrolig kjekt å være i et "lukket samfunn" der alle er opptatt av det samme som meg selv! Hvilke tips var det de ble imponert av da?

ORIGINAL: Fru Riskorn

Så kjekt da! Merker at folk ofte er veldig fordømmende overfor babyforum, er liksom ikke det første jeg braser ut med at jeg er aktiv på. Men, det er utrolig kjekt å være i et "lukket samfunn" der alle er opptatt av det samme som meg selv! Hvilke tips var det de ble imponert av da?

Hva jeg visste om rutiner, leggetips, matråd osv. Når mamma sier at jeg er flink med babyen min så tenker jeg alltid: "Ja, du skulle visst alt jeg leser meg til...". [:)]

Så bra!

Back
Topp