Skjønner behovet for å dele, du må dele alt du vil. Har så vondt av deg og alle som måtte oppleve dette. Klem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mistet lillebror for en uke siden. Han var helt perfekt, men dessverre så alt for liten. Han trakk sitt første og sitt siste åndedrag i armene mine minuttene etter fødselen. Det var ingen ting i veien med han, og han ville virkelig leve så lenge han kunne. Etter måneder med bekymringer og blødninger fra en morkake som lå trøblete til, var det plutselig over. Hadde jo håpet i det lengste at det skulle gå bra, men det gjorde det altså ikke. Jeg er fortsatt helt nummen av sorgen og vakuumet som har oppstått i etterkant. Hodet henger ikke helt med og forstår ikke at det ikke lengre sparker i magen eller at kvalmen er helt forsvunnet.
Jeg ønsker ikke å skremme noen med dette. Som jeg har forstått er dette svært sjeldent. Men jeg trenger å dele, og tenkte at det kunne være fint at dere visste
Jeg føler sånn med deg Vi var i samme situasjon som dere for litt over tre uker siden, og det er så forferdelig vondt
Stor klem til deg
Så utrolig trist å høre Håper du/ dere har flere muligheter for å få barn Stor klemJeg mistet lillebror for en uke siden. Han var helt perfekt, men dessverre så alt for liten. Han trakk sitt første og sitt siste åndedrag i armene mine minuttene etter fødselen. Det var ingen ting i veien med han, og han ville virkelig leve så lenge han kunne. Etter måneder med bekymringer og blødninger fra en morkake som lå trøblete til, var det plutselig over. Hadde jo håpet i det lengste at det skulle gå bra, men det gjorde det altså ikke. Jeg er fortsatt helt nummen av sorgen og vakuumet som har oppstått i etterkant. Hodet henger ikke helt med og forstår ikke at det ikke lengre sparker i magen eller at kvalmen er helt forsvunnet.
Jeg ønsker ikke å skremme noen med dette. Som jeg har forstått er dette svært sjeldent. Men jeg trenger å dele, og tenkte at det kunne være fint at dere visste
Så utrolig trist. Tårene renner når jeg leser dette Kondolerer så mye. Varme tanker og klemmer sendes din veiTusen takk for støttende ord og tanker Det hjelper å dele med dere.
Og til dere som har opplevd å miste, så synes jeg det er vanvittig trist at flere har måttet gå igjennom dette. Dette unner jeg ingen å oppleve. Samtidig er det godt å høre at ting vil føles litt bedre med tiden og at man kommer seg igjennom dette.
Akkurat nå vil jeg jo bare ha lillebror tilbake i magen, men i stedet skal ha gravlegges i morgen.
Klem
Fy f*** <3 Kjære deg! Hadde håpet jeg skulle være sistemann å forlate Junigruppa. Ord kommer for kort, kan kun sende gode tanker, ørten klemmer, og si at vi alle alltid er her med åpne armer for deg/dere hvis det hjelper