Jeg må dessverre forlate dere..

Fjell-geita

Glad i forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Aprilspirene 2023
Jeg mistet lillebror for en uke siden. Han var helt perfekt, men dessverre så alt for liten. Han trakk sitt første og sitt siste åndedrag i armene mine minuttene etter fødselen. Det var ingen ting i veien med han, og han ville virkelig leve så lenge han kunne. Etter måneder med bekymringer og blødninger fra en morkake som lå trøblete til, var det plutselig over. Hadde jo håpet i det lengste at det skulle gå bra, men det gjorde det altså ikke. Jeg er fortsatt helt nummen av sorgen og vakuumet som har oppstått i etterkant. Hodet henger ikke helt med og forstår ikke at det ikke lengre sparker i magen eller at kvalmen er helt forsvunnet.

Jeg ønsker ikke å skremme noen med dette. Som jeg har forstått er dette svært sjeldent. Men jeg trenger å dele, og tenkte at det kunne være fint at dere visste:Heartblue

Å nei! Så utrolig trist å høre :Heartred
Kondolerer virkelig så utrolig mye!!
Vi er her for deg i tykt og tynt :Heartbigred

Så forferdelig trist:( kondolerer! Har ikke ord:Heartred masse klemmer til deg!

Å, så utrolig trist! Stakkars deg, for en opplevelse. Håper du har gode folk rundt deg nå.

Kondolerer❤ Så utrolig trist å lese.
Bruk den tiden du/dere trenger for å komme tilbake til livet og hverdagen. Ingen fasit på sorg.
Mange klemmer❤

Jeg føler sånn med deg :Heartred Vi var i samme situasjon som dere for litt over tre uker siden, og det er så forferdelig vondt :(
Stor klem til deg :Heartbigred

Så utrolig trist at du mistet vesle gutten din.
Jeg vet at ingenting kan dempe sorgen du nå føler på. Men jeg vil sende deg en uendelig stor klem.
Og vit at det er håp en plass der fremme uansett hvor mørkt det nå ser ut.
Dessverre er det flere som går igjennom det. Du er ikke alene om å miste en fremtid med barnet ditt :Heartpink
Om du skal trenge å lufte tanker er innboksen min åpen. Mistet selv en gutt i krybbedød i 2015, så jeg vet litt om det du går igjennom nå:Heartblue
Styrkeklem

åh nej! så uendelig trist lesing! Ord blir så tomt så sender dig bara en megaklem! Var snill mot dig själv och sörg på precis det viset du önskar! Ingen mor skal behöva å oppleve noe sånt här :Heartbigred

For en forferdelig opplevelse! :(
Sender en god klem og håper du har noen gode og støttende folk rundt deg i denne vonde tiden :Heartblue

Fy f*** :( <3 Kjære deg! Hadde håpet jeg skulle være sistemann å forlate Junigruppa. Ord kommer for kort, kan kun sende gode tanker, ørten klemmer, og si at vi alle alltid er her med åpne armer for deg/dere hvis det hjelper :Heartpink

Så utrolig trist å lese :( Ta vare på hverandre i den tunge tiden. Mange tanker og gode klemmer sendes herfra :Heartbigred

❤️

Back
Topp