Jeg må bare...

Ane81

Gift med forumet
...skryte litt av bæreselen min!

Mannen og jeg kjøpte en ergo-bæresele til oss selv til (før)julegave fordi vi syntes den så så bra ut. Testet den litt hjemme, og syntes den virket veldig bra (barnet sitter ergonomisk riktig som i mei tai, kan brukes både foran og bak, og det er ergonomisk riktig for den som bærer).

Så i dag var jeg på Ski storsenter sammen med svigermor (noe som både er slitsomt og langvarig sånn før jul). Ophelia pleier å bli kjempesliten og vrang, og bråke en hel masse etter en time eller to på shopping. Men i dag hadde jeg med ergoen, og når hun ble lei av trilla og begynte å krangle så så var det selen sin tur[:)] Og gjett hvem som storkoste seg! Ophelia har aldri hatt en så bra shoppingtur før, hun skravla og lo, og sovnet etterhvert og sov i over en time[:D][:D][:D] Hadde det SÅ fint!
Og jeg hadde det kjempefint jeg også, for det ble ikke noe stress for å rekke alt man skulle og så reise hjem med sur og utslitt unge. Og noe av det aller beste; selv så utrent som jeg er, så merket jeg nesten ikke at jeg bar på henne engang! Ikke noe vondt noe sted (heller ikke etterpå)!!!

Anbefaler virkelig ergo-bæresele på det aller sterkeste!!!  (Beste kjøpet på lenge)(gleder meg til å få sekken og mageveska som passer til)[:D][:D][:D]

http://www.ergobabycarrier.com/

http://www.babyslynga.no/ergo.htm

Så bra!
DA kan du jo dra på shopping mange gnager da[;)]

ORIGINAL: Ida11.07.07

Så bra!
DA kan du jo dra på shopping mange gnager da[;)]

Jezz, hehe[:D] Shoppe alt som jeg ikke er nødt til å prøve først[8|][;)]

Men hovedsaklig så ser jeg for meg mange hyggelige fjellturer etc til våren/sommeren, og kanskje en liten tur til Roma også[:)] Deilig å kunne slippe vogn da!

Den der så ikke du ut altså! Må sterkt vurderes å kjøpes.... [8|]

ORIGINAL: *Christy*

Den der så ikke du ut altså! Må sterkt vurderes å kjøpes.... [8|]

Den er kjeeeeempebra!!!! [:D][;)][:D][;)][:D] (Sånn i tilfelle det ikke kom tydelig nok frem over her, hehe[;)])

Hvor mye kostet den, med frakt og alt?
Og hvor lang tid tok det før du fikk den?
Bestilte du fra den øverste eller nederste linken?

(Mye spørsmål her nå på en søndags formiddag [:D])

Hvor mye kostet den, med frakt og alt?
Og hvor lang tid tok det før du fikk den?
Bestilte du fra den øverste eller nederste linken?

(Mye spørsmål her nå på en søndags formiddag [:D])

Jeg bestilte fra en kjempehyggelig dame som selger dem på finn.no (http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=11597422&sid=xz7abc30wnd461924&WT.svl=Link ), betalte ca 850kr (husker ikke helt nøyaktig, inkludert frakt). Hun sender regning i pakken[:)] Bestilte på en lørdag, fikk selen  tirsdagen etter[:D][:D][:D] (Mulig det tar litt lenger tid sånn like før jul da.)

Sekken, belteforlenger og mageveske bestilte jeg på babyslynga. Kostet 664 kroner med frakt inkludert. Har ikke hentet pakken enda fordi jeg ikke får lønn før onsdag (postoppkrav), så jeg vet ikke helt hvordan det tilleggsutstyret er enda men jeg regner med at det er veldig bra[;)] [:D] Fikk pakken ca 2 uker etter jeg bestilte[8|]

Det var kun selve selen hun solgte da går jeg utifra.
Trenger nok sikkert en slik forlenger [8D]

Tusen takk for tipset du [:D]

Det var kun selve selen hun solgte da går jeg utifra.
Trenger nok sikkert en slik forlenger [8D]

Tusen takk for tipset du [:D]

Jepp, damen solgte bare selen[;)]

Det var bra, vellykket handle tur for dere alle

ORIGINAL: Mikke

Så kjempefin ut den.

Jeg har en babybjørn bæresele som jeg fikk da storebror ble født, men kjenner at Leander begynner å bli for stor for den nå.. Den belaster tydeligvis ryggen feil og han er jo over 9 kg nå. + at jeg kan kun bruke den inne fordi den blir for trang når han har på ytterklær.
Men det har alltid virket som han trives godt i den når han sitter der.

Denne her ser jeg du kan bruke lenge også..

Ja, hvertfall til 18 kilo, lenger hvis jeg orker å bære. Blir jo ganske anderledes når man bærer på ryggen etterhvert, kan jo bære mye tyngre da[:)] Har en babybjørn jeg har arvet etter fetter'n min, men jeg klarte ikke bære snuppa i den jeg. Tok liksom bare 2 minutter før jeg hadde vondt både i skuldrene og ryggen[&:] Og da var ikke frøkna mer enn 4,5 kilo... Så BB var ikkeno' for meg. En av grunnene til at jeg ble så imponert over denne, ettersom jeg kunne bære flere timer og ikke merke det på kroppen engang[:D]

Back
Topp