Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det samme her. Jeg hadde masse murringer fra uke fire til seks, så roet det seg veldig. Nå kjenner jeg bittelitt kanskje et par ganger i uken (er 7+3), og det er visst helt normaltJeg er 6+4 idag og for 3 dager siden ga murringene seg nesten helt. Noe som også har opplevd det?
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det samme her. Jeg hadde masse murringer fra uke fire til seks, så roet det seg veldig. Nå kjenner jeg bittelitt kanskje et par ganger i uken (er 7+3), og det er visst helt normalt
Jeg er 6+4 idag og for 3 dager siden ga murringene seg nesten helt. Noe som også har opplevd det?
Mine murringer varte og til ca uke 6, men i uke 11 kom de tilbake, er 12+1 i dag og sniker fra mars gruppen
*første spire i månedskifte februar/mars*
Livmoren vokser i røkk og napp så vil tro det er ganske normalt at murringene kommer å går. Ville vært slitsomt om vi skulle hatt murringene i 9mnd
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Jeg er 6+4 idag og for 3 dager siden ga murringene seg nesten helt. Noe som også har opplevd det?
Ahh for en lettelse! du er god