Jeg må bare spørre..

Isa

Krysser fingrene for 2015 baby.
Aprilbarna`15
Jeg er 6+4 idag og for 3 dager siden ga murringene seg nesten helt. Noe som også har opplevd det?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 6+4 idag og for 3 dager siden ga murringene seg nesten helt. Noe som også har opplevd det?

Ja, det samme her. Jeg hadde masse murringer fra uke fire til seks, så roet det seg veldig. Nå kjenner jeg bittelitt kanskje et par ganger i uken (er 7+3), og det er visst helt normalt :)

Ja, det samme her. Jeg hadde masse murringer fra uke fire til seks, så roet det seg veldig. Nå kjenner jeg bittelitt kanskje et par ganger i uken (er 7+3), og det er visst helt normalt :)

Ahh for en lettelse! du er god :)

Samme her! Murringene ga seg når jeg var 6+1, for 2 dager siden.. spent på hva som blir det neste.. nesten fristet til ny test bare for å bekrefte at den ikke er blitt svakere!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Livmoren vokser i røkk og napp så vil tro det er ganske normalt at murringene kommer å går. Ville vært slitsomt om vi skulle hatt murringene i 9mnd;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Mine murringer varte og til ca uke 6, men i uke 11 kom de tilbake, er 12+1 i dag og sniker fra mars gruppen ;)

*første spire i månedskifte februar/mars*

Mine murringer varte og til ca uke 6, men i uke 11 kom de tilbake, er 12+1 i dag og sniker fra mars gruppen ;)

*første spire i månedskifte februar/mars*

Så god å høre!

Livmoren vokser i røkk og napp så vil tro det er ganske normalt at murringene kommer å går. Ville vært slitsomt om vi skulle hatt murringene i 9mnd;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Sant!

Æ har nesten ingen murringe, æ e rundt 8.uke no:) murringen ga sæ for er par uke sia. No e æ bare "støl" i livmora. Kjenne det strekk og e ubehagelig fra tid til anna

• Liker
Reactions: Isa
Back
Topp