ja, da er det ingen test som har blitt positiv enda. men vi er ikke aktive på prøvefronten før mensen min kommer. tok min første test 23.mai etter vi snakket mer om en til og den var negativ, men før dette har jeg testet meg helt siden midten av februar. jeg har ett håp at en dag skjer det. men må si at jeg har ikke helt tror på at dette skjer med oss nå..... :'( har egentlig gitt opp. det er veldig tungt for meg å si, men det er slik jeg føler og dette er vanskelig :'( vi har på en måte håpet at det skulle skje siden 14.februar ca... så 6 mnd da... :'( det er grusomt å ha det sånn. må si jeg føler med dere som føler det sånn også. det er ingen god følelse å ha det sånn... jeg har testet meg fordi kroppen min har gitt symptomer på dette. noe det viser seg er ryggen og laktoseintoleranse. testet meg noen ganger fordi fastlegen mente dette også pga symptomer.
måtte få det ut en plass ... er så glad for at jeg har mannen min sammen med meg <3 han er lei seg han og trøster meg godt med både klemmer, kyss og masse kjærlighet. vi er så evig glad for at vi har lille snuppa våres <3
måtte få det ut en plass ... er så glad for at jeg har mannen min sammen med meg <3 han er lei seg han og trøster meg godt med både klemmer, kyss og masse kjærlighet. vi er så evig glad for at vi har lille snuppa våres <3