jeg må bare få ut litt frustrasjon....

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
ja, da er det ingen test som har blitt positiv enda. men vi er ikke aktive på prøvefronten før mensen min kommer. tok min første test 23.mai etter vi snakket mer om en til og den var negativ, men før dette har jeg testet meg helt siden midten av februar. jeg har ett håp at en dag skjer det. men må si at jeg har ikke helt tror på at dette skjer med oss nå..... :'( har egentlig gitt opp. det er veldig tungt for meg å si, men det er slik jeg føler og dette er vanskelig :'( vi har på en måte håpet at det skulle skje siden 14.februar ca... så 6 mnd da... :'( det er grusomt å ha det sånn. må si jeg føler med dere som føler det sånn også. det er ingen god følelse å ha det sånn... jeg har testet meg fordi kroppen min har gitt symptomer på dette. noe det viser seg er ryggen og laktoseintoleranse. testet meg noen ganger fordi fastlegen mente dette også pga symptomer.

måtte få det ut en plass ... er så glad for at jeg har mannen min sammen med meg <3 han er lei seg han og trøster meg godt med både klemmer, kyss og masse kjærlighet. vi er så evig glad for at vi har lille snuppa våres <3
 
Kan ikke være noe godt å ha det sånn nei :( vet jo ikke hvordan det er, men et savn er vel et savn. Og DET har jeg kjent på!

Men du, jeg vet om flere som på en måte har gitt opp og slått seg til ro med det, og plutselig har blitt gravide! Kjenner en dame som fikk beskjed om at hun kan mest sannsynlig ikke få barn.. og etter at det paret slutten å prøve, og trengte jo ikke noe prevansjon, så ble hun etter en tid gravid;)

Jeg vet at hjernen også kan gjøre mye.. er man for mye fokusert og bekymret og lingende, så kan det påvirke mye.. som meg for eks.. har vært tider hvor jeg har vært livredd for å være gravid (til tross at jeg har sterilisert meg), og venter på mensen som alltid kommer etter 4 uker! Og blir mer og mer bekymret, og det fører til at den blir automatisk utsatt.. merkelige greier.. hehe

Håper det går seg til for dere! <3
 
Takk for gode ord <3 savnet er ekstra stort etter som vi mangler en og :( men jeg kjenner på kroppen at den og meg har fått nok av dette og gir opp ... orker ikke dette :'( jeg ammer lille snuppa mi og hun smaker på mat + for en smoothie om dagen :) kjenner jeg skal amme hun lenge nå ! <3 og mensen min har ikke kommet etter fødsel enda. Hodet er rare greier :p takk for at du har troen <3 noe vi desverre ikke har :(

☆ Englemamma & mamma til Natalia ⚘
 
Takk for gode ord <3 savnet er ekstra stort etter som vi mangler en og :( men jeg kjenner på kroppen at den og meg har fått nok av dette og gir opp ... orker ikke dette :'( jeg ammer lille snuppa mi og hun smaker på mat + for en smoothie om dagen :) kjenner jeg skal amme hun lenge nå ! <3 og mensen min har ikke kommet etter fødsel enda. Hodet er rare greier :p takk for at du har troen <3 noe vi desverre ikke har :(

☆ Englemamma & mamma til Natalia ⚘

Men du må huske det at hos mange, så er amming prevansjon selvom man kansje bare ammer noen få ganger om dagen;) og må kutte ut produksjonen helt for å få tilbake egg.l/mensen.. så jeg har tro på at det vil skje hos dere, men kansje ikke før du er ferdig med å amme:)

Men vet at hos de fleste som mister, så har dem savnet der helt til de får en til:(
 
Det som for andre er en velsignelse (å ikke få igjen mensen på mange mnd etter fødsel), kan for andre være en forbannelse..
Men har du snakket med legen om dette? Jeg ser jo at andre med problemer med syklus ofte får provera(?)
for å få igjen mens? Kan du kanskje få det?
Å vente er hardt, men gi ikke opp ;)
 
Vært i samme situasjon er 5 år imellom mine, vi planla egentlig 3-4 år, men sånn ble det ikke. Kjenner igjen følelsen å ville så inderlig men ikke få det til.. Legg fokuset over på noe helt annet , gjør noe du liker å gjøre :) jeg begynte å trene aktivt å la mere energi i å sette meg nye treningsmål og glede meg over hvert mål jeg nådde der:) Vips satt det en spire på plass:) da hadde vi egentlig sagt til oss selv at vi får nøye oss med den ene flotte prinsessa vi hadde:) lykke til :) det ordner seg for snille jenter:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Men du må huske det at hos mange, så er amming prevansjon selvom man kansje bare ammer noen få ganger om dagen;) og må kutte ut produksjonen helt for å få tilbake egg.l/mensen.. så jeg har tro på at det vil skje hos dere, men kansje ikke før du er ferdig med å amme:)

Men vet at hos de fleste som mister, så har dem savnet der helt til de får en til:(
Det er sant. Men uansett hva folk sier har jeg gitt opp og legger dette fra meg. Fokuserer heller på familien min ♡ det gjør det ekstra sårt :(
 
Det som for andre er en velsignelse (å ikke få igjen mensen på mange mnd etter fødsel), kan for andre være en forbannelse..
Men har du snakket med legen om dette? Jeg ser jo at andre med problemer med syklus ofte får provera(?)
for å få igjen mens? Kan du kanskje få det?
Å vente er hardt, men gi ikke opp ;)
Jeg har ikke fått mensen siden jeg fødte og før det hadde jeg ikke den mellom elie og natalia. Det som gjør meg redd :(

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vært i samme situasjon er 5 år imellom mine, vi planla egentlig 3-4 år, men sånn ble det ikke. Kjenner igjen følelsen å ville så inderlig men ikke få det til.. Legg fokuset over på noe helt annet , gjør noe du liker å gjøre :) jeg begynte å trene aktivt å la mere energi i å sette meg nye treningsmål og glede meg over hvert mål jeg nådde der:) Vips satt det en spire på plass:) da hadde vi egentlig sagt til oss selv at vi får nøye oss med den ene flotte prinsessa vi hadde:) lykke til :) det ordner seg for snille jenter:)


Sent from my iPad using BV Forum
Jeg skal fokusere på lille familien min og ting som interesser meg ♡ men ... på mamma grupper osv kommer det opp folk som er gravid og da er det ikke lett å la være å tenke :/ vil bare legge dette fra meg

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Det er sant. Men uansett hva folk sier har jeg gitt opp og legger dette fra meg. Fokuserer heller på familien min ♡ det gjør det ekstra sårt :(

Syns det er lurt å fokusere på familien og heller bare leve for nå:)
 
Syns det er lurt å fokusere på familien og heller bare leve for nå:)
Ja :) men blir jo påminnet dette ved mamma grupper da at jeg har gitt opp

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Ja :) men blir jo påminnet dette ved mamma grupper da at jeg har gitt opp

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ja det er nok ikke bare-bare! Men ta tiden som hjelp, og godta følelsene dine..så blir det nok bedre og bedre;)
 
Ja det er nok ikke bare-bare! Men ta tiden som hjelp, og godta følelsene dine..så blir det nok bedre og bedre;)
Pratet ut nå så nå er ting bedre enn de var og jeg kan slappe av nyte mannen, jenta mi og amming ♡

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Så bra dere har fått snakka litt, hjelper ofte å få letta på trykket. Fint å prøve å prøve å slappe av så godt som mulig og nyte dem man har. For et par dager siden kom tanta mi på besøk igjen og Pp 15 ble historie. Prøver så godt jeg kan å ikke stresse, men det er lettere sakt enn gjort. Prøver å ha tankene hos min kjære og de to gulla vi fikk før vi mista men enda vanskeligere å holde styr på tankene midt i sorg og prøving. Vi har ikke fått noen etter Munin... så kjenner frustrasjonen din litt for godt. Har ingen gode råd men ønsker lykke til på veien, håper dere slipper like lang vei som oss. Stor bamseklem fra meg

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
Give me babydust☆drømmer om gull nr4
 
Så bra dere har fått snakka litt, hjelper ofte å få letta på trykket. Fint å prøve å prøve å slappe av så godt som mulig og nyte dem man har. For et par dager siden kom tanta mi på besøk igjen og Pp 15 ble historie. Prøver så godt jeg kan å ikke stresse, men det er lettere sakt enn gjort. Prøver å ha tankene hos min kjære og de to gulla vi fikk før vi mista men enda vanskeligere å holde styr på tankene midt i sorg og prøving. Vi har ikke fått noen etter Munin... så kjenner frustrasjonen din litt for godt. Har ingen gode råd men ønsker lykke til på veien, håper dere slipper like lang vei som oss. Stor bamseklem fra meg

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
Give me babydust☆drømmer om gull nr4
Håper og krysser alt jeg har får at dere får ett mirakel dere og ! ♡ takk for det ♡ sender en enda større bamseklem fra meg :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp