Jeg MÅ bare *inspirert*

ORIGINAL: LilleMag

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

ORIGINAL: Lissyjane

Nei! Med mindre hun sover da. Men da er det vel mer et overgrep!

Jeg liker å våkne av at gubben "voldtar" meg [;)][8D]

Overgrep!

Da overgriper vi hverandre ganske så ofte her i huset [8|] 
heheeh [8D][;)]

*

Jeg tror ikke det er det at de ikke merker det, men at de er så fulle at de ikke klarer å gjøre motstand.. (?)
Det er slik jeg tenker det iallefall..

ORIGINAL: Spadame

Jeg tror ikke det er det at de ikke merker det, men at de er så fulle at de ikke klarer å gjøre motstand.. (?)
Det er slik jeg tenker det iallefall..

Helt enig, også går kanskje opplevelsen opp for dem dagen etterpå [:(]

Kommer an på hva hun tenker. Hvis hun syns det er greitså er det ikke voldtekt. Hvis hun syns det ikke er greit, så er det voldtekt. Selv om hun ikke sier noe.

ORIGINAL: fairy

Kommer an på hva hun tenker. Hvis hun syns det er greitså er det ikke voldtekt. Hvis hun syns det ikke er greit, så er det voldtekt. Selv om hun ikke sier noe.

Ja, det er også viktig, hva hun selv følte om situasjonen.
Hvis ei jente samtykker til samleie etter press kan det også føre lit at hun føler seg voldtatt,siden noen har trampet på følesene hennes og ikke mins seksualiteten.

ORIGINAL: mamma050308

Etter mitt sjønn, nei.

SEF KAN det være det!! Syns ikke det er morsomt i det hele tratt, når det gjelder voldtekt så handler dette mye med psykisk overgrep også..Man kan være med på akten fysisk av f.eks press for ikke å tørre å gjøre noe annet..syns man skal være litt forsiktig når det gjelder dette temaet, berører de som ev har opplevd noe slikt veldig dypt..man kan reagere så forskjellig i en slik situasjon..

Vet ikke hvilken tråd detr siktes til, men hvis det er slik at dette gjaldt et par? så er jo det et overgrep hvis hun ikke ville, og ev følte seg presset

Jeg stemmer nei, men det er nok nyanseforskjeller her.

Dersom hun faktisk ikke har sagt eller gjort noe for å stoppe ham eller gi uttrykk for at hun ikke vil, og er ædru nok til å si ifra, da er det ikke voldtekt selv om hun tenker at hun ikke hadde lyst. Hvordan kan han vite det da? Noen deltar jo ikke spesielt i akten selv om de har lyst.

Ja, det mener jeg..

Og jeg mener at en har et ansvar for å være sikker på at sexpartneren virkelig ønsker å ha sex, før man "lar det stå til"..
Mange vil stivne helt i en slik situasjon, der f.eks en ukjent begynner å ta seg til rette..

Det finnes også de som får orgasmer under voldtekter, eller på annen måte nyter det - selv om de ikke ønsker det..

Og det er helt utrolig respektløst å le av dette..

Nei det syns jeg ikke!  Alle klarer å si nei eller på en måte gi utrykk for at dette er noe man ikke vil.. og så lenge man ikke gjør det og er i våken tilstand så kan det ikke kalles voldtekt![:)]

sett at du f.eks er på festival, og ligger og halvsover i teltet ditt. Det kommer en ukjent mann inn til deg, og begynner å ta på deg. Du blir helt ubeskrivelig redd, tenker at han kommer til å drepe deg.. og i situasjonen stivner du totalt. Du sier ingenting, rører deg ikke.. bare lar han kle av deg og ha sex med deg. Etterpå går han..

Du sa ikke nei..
Er det da ikke en voldtekt???

ORIGINAL: lumina og Erik

Ja, det mener jeg..

Og jeg mener at en har et ansvar for å være sikker på at sexpartneren virkelig ønsker å ha sex, før man "lar det stå til"..
Mange vil stivne helt i en slik situasjon, der f.eks en ukjent begynner å ta seg til rette..

Det finnes også de som får orgasmer under voldtekter, eller på annen måte nyter det - selv om de ikke ønsker det..

Og det er helt utrolig respektløst å le av dette..

Du har virkelig skjønt det..og VET hva du snakker om! [;)][:)]

om hun har gitt utrykk for at ho ikke vil så er det jo på en måte det?![&:]

Back
Topp